اجاره ویترین نمایشگاهی

اجاره ویترین جهت نمایش محصولات

به منظور اجاره ویترین نمایشگاهی به بخش اجاره تجهیزات نمایشگاهی سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

در دنیای امروز بیشترین گردش مالی حول تبلیغات می چرخد . در بسیاری از شرکت ها امروزه تبلیغات سهم بیشتری از سود شرکت را به خود اختصاص می دهند این سهم حتی بیشتر از پولی است که به بخش تحقیقات اختصاص داده می شود.

بسیاری از کالاها و خدماتی که مورد استفاده عموم مردم می باشد به سادگی قابل تبلیغ هستند ، معمولا از روش های مختلفی برای تبلیغات استفاده می شود از جمله این روش ها حضور در نمایشگاه است.

در واقع نمایشگاه ها محلی برای شناخت مشتریان احتمالی و فعلی می باشد یک فروشنده خوب به شرط گوش دادن به مشتری می تواند فرصت خوبی را به وجود آورد البته به شرطی که آمادگی برای گوش دادن به حرف مشتریان را داشته باشید.

همه شرکت ها برای ارائه محصولات بهتر به اطلاعاتی نیاز دارند به این منظور می توان نمایشگاه را مکانی برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر به منظور برنامه ریزی هدفمند دانست.


اجاره انواع ویترین نمایشگاهی 

اجاره ویترین نمایشگاهی ثابت - کلاب رنتر

                                              اجاره ویترین ثابت نمایشگاهی - روزانه 50000 تومان 

اجاره ویترین نمایشگاهی گردان - کلاب رنتر

                                           اجاره ویترین گردان نمایشگاهی - روزانه 250000 تومان

کاربرد اجاره ویترین نمایشگاهی 

از جمله موارد مهم در غرفه های نمایشگاهی استفاده از دکوراسیون مناسب برای نمایش کالاهایی است که به مشتریان ارائه می شود . ویترین نمایشگاهی از جمله وسایلی می باشد که شما برای ارائه بهتر محصولات می توانید از آن استفاده کنید ، ویترین نمایشگاهی باید به گونه ای باشد که نور را به خوبی بازتاب کند تا مشتریان به راحتی بتوانند کالاهای موجود را مشاهده کنند ارتفاع ویترین نباید به گونه ای باشد که مشتریان مجبور شوند برای مشاهده محصولات خم شوند.

همچنین چیدمان محصولات از نکات مهم در جذب مشتری می باشد چیدمان محصولات در درون ویترین باید به گونه ای باشد که هر کسی را به سوی خود جذب کند.

 مطمئنا استفاده از یک ویترین بی‌کیفیت که ظاهر مناسبی ندارد می‌توانند محصولات شما را از دید بیننده یک محصول کم ارزش و حتی نا زیبا جلوه دهد.

اگر سری به فروشگاه‌های ارائه دهنده اقلام لوکس بزنید متوجه می شوید که گاهی ویترین‌هایی که برای ارائه محصول استفاده می‌شود ارزشی به اندازه خود محصول ارائه شده دارند. چراکه که خود ویترین می‌تواند به عنوان یک وسیله برای تبلیغات و به نوعی شخصیت دادن به محصول مورد نظر استفاده شود. اجاره ویترین نمایشگاهی-کلاب رنتر ویترین‌ها باید بتوانند نور محیط را به راحتی عبور دهند تا محیط درون ویترین شفاف و قابل دیدن باشد  و در کنار آن باید رفلکت نور پایینی داشته باشد تا بازتاب تصاویر محیط بیرون بر روی شیشه ویترین برای شخص بیننده مزاحمت ایجاد نکند. همچنین باید در ساخت آن از شیشه مناسب استفاده شود تا علاوه صدمه ندیدن ، بواسطه امواج شیشه ظاهر محصولات را تحت تاثیر قرار نگیرد. اجاره ویترین نمایشگاه-کلاب رنتر

هزینه اجاره ویترین نمایشگاهی 

ویترین نمایشگاهی یکی از آن دسته تجهیزات نمایشگاهی است که وجود آن در همه نمایشگاه ها ضروری نیست. همانطور که در بلاگ اجاره تجهیزات نمایشگاهی ارزان مطالعه کردیم این کالا در لیست لوازم ضروری غرفه وجود ندارد اما برای نمایشگاه های خاص همچون نمایشگاه طلا و جواهر وجود آن ضروری است. ویترین نمایشگاهی دارای مدل های مختلفی است که هر کدام برای استفاده در محل خاصی ساخته شده اند. متداول ترین کاربرد های ویترین نمایشگاهی در موزه ها، نمایشگاه ها و فروشگاه های بزرگ است. ویترین ها معمولا با توجه به محل استفاده و البته کالایی که در آن چیده می شود طراحی می شوند. ویترین نمایشگاهی که برای نمایش طلا و جواهرات استفاده می شود، از شیشه ضد ضربه و سرقت ساخته شده است و در بالای آن لامپ برای نمایش بهتر تعبیه شده است. این ویترین معمولا در رنگ سفید ساخته می شود.

ویترین نمایشگاهی برای کتب و کتیبه های قدیمی هم از شیشه ضد سرقت تهیه شده است اما اکسیژن آن تا حد ممکن خارج شده است و در صورت وجود لامپ ، از نور های مخصوصی استفاده شده است تا به بافت محصول آسیب نرساند.

کلاب رنتر یک سایت معتبر به منظور اجاره کالا می باشد برای اجاره ویترین نمایشگاهی می توانید از طریق سایت کلاب رنتر اقدام کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه تجهیزات نورپردازی مجالس

کرایه تجهیزات نورپردازی مجالس
نورپردازی مجالس جزء تجهیزات اولیه هر مجلسی است که به زیبایی و شکوه مراسم شما کمک بزرگی می نماید ...

کرایه میز

کرایه میز
کرایه میز و صندلی به عنوان یکی از راه هایی است که شما می توانید از این وسایل استفاده نمایید.