کرایه تلویزیون در تهران

کرایه تلویزیون LCD

جهت کرایه تلویزیون در تهران به قسمت لوازم صوتی و تصویری سایت کلاب رنتر سایت اجاره کالا مراجعه نمایید و با ثبت سفارش خود در سایت از محصولات با کیفیت استفاده کنید.

امروزه در جهان تلویزیون ها با سه فناوری LCD ، OLED  و  SUHD به تولید می رسند و شرکت های سازنده لوازم صوتی و تصویری برای پیشی گرفتن از یکدیگر در این زمینه سرمایه گذاری سنگینی را انجام می دهند.

شرکت های بزرگ کره ای نظیر Samsung و LG بر این باورند که عمر تلویزیون های LCD رو به پایان است و سرمایه گذاری خود را به پنل های OLED و SUHD انتقال داده اند ولی چینی ها بر این باورند که آینده در دستان تلویزیون های LCD خواهد بود و یکی از این شرکت ها کمپانی TCL الکترونیک است.

TCL الکترونیک یکی از بزرگترین تولید کننده گان لوازم صوتی و تصویری در جهان است و محصولات آن در کشور ما با عنوان شهاب الکترونیک عرضه می شود.

این کمپانی در حال ساخت یکی از بزرگترین خط تولید تلویزیون های LCD در جهان است و طولی نخواهد کشید که این شرکت بتواند خطری بزرگ برای بقای شرکت هایی نظیر Samsung و LG باشد.

در فاز اول این شرکت مبلغ 7.8 میلیارد دلار را صرف ساخت یک کارخانه در آسیا خواهد کرد که به تولید تلویزیون های 65 اینچ و بزرگتر خواهد پرداخت. این شرکت بر این باور است که تا سال ها می توان شاهد رشد و ارتقاء این پنل ها بود.

یکی از دلایل برای این نتیجه گیری قیمت تمام شده تلویزیون های شرکت سامسونگ و ال جی است که به دلیل استفاده از فناوری OLED و SUHD هزینه تمام شده آنها بسیار بالا است و بسیاری از خانواده ها از عهده خرید آنها بر نمی آیند.

در همین حین تلویزیون های LCD با تفاوت نچندان زیادی در کیفیت تصویر از قیمت بسیار پایین تری برخوردار اند و می توانند با قیمتی رقابتی بازار را اشباء نمایند که این امر در بازار امروز دنیا نیز مشاهده می شود.

با این تفاصیر هنوز هم خرید تلویزیون برای شرکت ها و یا اشخاصی که قصد استفاده کوتاه مدت از آن را دارند امری معقول نیست و این افراد با مراجعه به شرکت هایی که به صورت کرایه تجهیزات و لوازم را در اختیار قرار می دهند مراجعه می نمایند.

شما می توانید جهت کرایه تلویزیون در تهران با قیمتی بسیار پایین به سایت کلاب رنتر سایت اجاره کالا مراجعه نمایید و با استفاده از مشاوره کارشناسان ما از با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار استفاده کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه بلندگو

کرایه بلندگو
حدود 50 درصد یک صدای خوب در سیستم های صوتی به داشتن بلندگوهای خوب بستگی دارد بلندگو در واقع دستگاهی می باشد...

قيمت اجاره باند

قيمت اجاره باند
برای مشاهده محصولات به بخش اجاره باند و اکو مراجعه کنید. باندهای صوتی بسته به قابلیت‌های آنها می‌توانند قیمت‌هایی ...