اجاره تلویزیون نمایشگاهی

معرفی برند خود خود با تلویزیون نمایشگاهی

برای اجاره تلویزیون نمایشگاهی به بخش اجاره وسایل نمایشگاهی در سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

تلویزیون های شهری ابزاری مهم برای معرفی برند و محصولات شما است و به بهترین شکل پیام تبلیغاتی را در ذهن مخاطب جای میدهد.  

در ادامه مطالب به معرفی یک Air Mouse وایرلس برای تلویزیون می پردازیم. با پیشرفت تلویزیون ها و قابلیت اتصال به اینترنت و اضافه شدن قابلیت وبگردی، کاربران و سازندگان متوجه ضعف هایی در کنترل های فعلی برای وب گردی شدند. 

تعویض کانال‌های تلویزیون و خاموش و روشن کردن دستگاه به راحتی انجام می گیرد اما در هنگام وبگردی عمل تایپ آدرس سایت و یا سرچ موضوع مورد نظر کاری خسته کننده است. همچنین حرکت اشاره گر موس بر روی صفحه تلویزیون آن هم توسط دکمه های مربوط به جهت بر روی کنترل کاری خسته کننده است.

اما قطعا شرکت های سازنده تلویزیون بیکار ننشسته و نسل جدیدی از ریموت کنترل ها را وارد بازار کردند که C120 Air Mouse یکی از همین محصولات است.  این محصول یک وسیله سبک با طراحی مناسب طبق اصول ارگونومی برای استفاده راحت است. این محصول چند کاره مجهز به یک کیبورت دارای تمام کلید های مورد نیاز است. 

همچنین توسط تکنولوژی کنترل سه بعدی به راحتی اشاره گر ماوس بر روی صفحه نمایش تلویزیون قابل حرکت و جابه جایی برای انتخاب آیتم ها است.  وجود الگوریتم ضد لرزش در ساخت این وسیله استفاده و انتخاب آیکن های روی صفحه نمایش را راحت تر کرده است.

در ادامه مقاله می خواهیم در مورد نمایشگاه و نقش آن در تبلیغات و برندسازی بحث کنیم.

نمایشگاه ها را می توان محلی برای تبلیغات گسترده دانست به گونه ای که شما در این محیط با استفاده از تجهیزات مختلف می توانید به معرفی برند و محصولات خود بپردازید به این منظور شما می توانید از وسایل مختلفی برای تبلیغات استفاده کنید استفاده از تبلیغات محیطی تاثیر زیادی در جذب بازدیدکنندگان دارد.

تبلیغات محیطی بی شک قدیمی ترین روش تبلیغاتی می باشد. این روش تبلیغاتی به عناصر فیزیکی قابل اجرا برای تبلیغات که در تیررس بینندگان است اطلاق می شود. پیشینه تبلیغات محیطی به تمدن های نخستین برمی گردد. تحقیقات انجام گرفته نشان می دهد که بشر از زمان قدیم در پی اطلاع رسانی و ترویج فرهنگ خود بود.

با پیشرفت زندگی انسان ها در قرن بیست و یکم شاهد ورود ابزارهای جدید به منظور تبلیغات محیطی می باشیم تلویزیون های بزرگ تبلیغاتی با تکنولوژی led یکی از دستاوردهایی است که امروزه در مکان های مختلف بسیار کاربرد دارد.

قطعا تلویزیون ها به دلیل ویژگی سمعی بصری  تاثیر بسیار مثبت تری نسبت به بقیه راه های تبلیغاتی دارد. متخصصان امور تبلیغاتی به این نتیجه رسیده اند که تقریبا نیمی از افراد که گوشی هوشمند دارند با دیدن تبلیغ بر روی تلویزیون آن برند را بر روی گوشی خود سرچ می کنند و حتی تا مدت ها اسم آن برند بر خاطر آن فرد می ماند.

نمایشگرها می توانند در طول روز مورد استفاده قرار بگیرند از عواملی که باعث جذابیت این صفحه نمایشگرها می شود رنگ های جذاب و ویدیوهایی می باشد که از این صفحه نمایشگرها پخش می شود.

شما با استفاده از تلویزیون های نمایشگاهی می توانید کالا و خدمات خود را به بازدیدکنندگان معرفی کنید در واقع قرار گرفتن هر یک از تلویزیون های نمایشگاهی در مسیر بازدیدکنندگان باعث جذب آن ها می شود شما با بهره گیری صحیح از نمایشگرها می توانید کالای خود را به بهترین شکل به بازدیدکنندگان معرفی کنید.

کلاب رنتر یک سایت اجاره کالا می باشد شما با اجاره تلویزیون نمایشگاهی از طریق سایت کلاب رنتر می توانید از امکانات گسترده ای که این تلویزیون ها در اختیارتان قرار می دهد استفاده کنید.جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره تجهیزات نمایشگاهی ویژه غرفه سازی

اجاره تجهیزات نمایشگاهی ویژه غرفه سازی
نمایشگاه ها فرصتی مناسب هستند تا بسیاری از کسب و کارهای کوچک و بزرگ اقدام به تبلیغات و افزایش فروش کنند.همچنین بسیاری از افراد فرصت...

اجاره تلویزیون نمایشگاهی در تهران

اجاره تلویزیون نمایشگاهی در تهران
شاید شیوه های سنتی تبلیغات مانند تراکت ، بنر و سازه های چاپی تبلیغاتی هنوز تاثیر گذار باشند اما مطمئنا باز هم نسبت به نمایشگر های چندرسانه ...