اجاره تجهیزات نمایشگاهی و همایش ها

اجاره تجهیزات ساخت غرفه

اجاره تجهیزات نمایشگاهی را میتوانید از کلاب رنتر سایت اجاره کالا دریافت نمایید و با استفاده از محصولات باکیفیت از برپایی غرفه هایی با استاندارد های جهانی برخوردار شوید.

پیشرفت در بازارهای جهانی مستلزم نگاهی مدبرانه و استفاده از استراتژی های جدید و به روز است، که یکی از این راه کار ها شرکت در نمایشگاه ها و همایشات است.

امروزه دیگر نمایشگاه ها صرفا محلی برای یافتن مشتری و عقد قرارداد محسوب نمی شود و موفقیت در یک نمایشگاه صرفا با میزان فروش و ارزش قرارداد های بسته شده در زمان برگزاری نمایشگاه سنجیده نمی شود.نمایشگاه ها مراکزی برای تبادل اطلاعات و جدید ترین تکنولوژی های روز  است که باعث پیشرفت تمامی شرکت های حاضر در نمایشگاه می شود.

به صورت ساده تر می توان نمایشگاه را یک تبلیغ زنده نامید به دلیل اینکه هم ارائه دهنده خدمت و هم مصرف کنندگان در یک مکان و زمان مناسب حضور دارند و با از بین بردن هرگونه واسطه ای ارتباط به بهترین صورت انجام می پذیرد.نمایشگاه ها مکانی برای ارائه پیشرفت های یک کشور به شمار می رود و باعث افزایش سطح اطلاعات بازدیدکنندگان تمامی افراد حاضر می شود.کارشناسان اقتصادی شرکت در نمایشگاه ها را یکی از اصلی ترین راه های جذب مشتری و تبلیغ می دانند و بر این باورند که هزینه صرف شده در این موارد چند ده برابر با بازگشت سرمایه روبرو است.

شرکت های پیشرو و خواهان پیشرفت بیشتر از 15 درصد از هزینه های خود را صرف شرکت در نمایشگاه ها می نمایند و تنها حدود 5 درصد از هزینه ها را به تبلیغات دیگر اختصاص می دهند زیرا بر این باورند که تبلیغ به صورت حضوری و رو در رو با مردم و مشتری ها تاثیرات بسیار بیشتری را داراست.برپایی بک غرفه شیک و پیشرفته هزینه بالایی را در پی دارد و برای کاهش این هزینه ها می‌توان لوازم مورد نیاز را به صورت اجاره ای تهیه کرد.

غرفه سازی و اجاره تجهیزات نمایشگاهی

حالا که اهمیت حضور در نمایشگاه را میدانید، زمان آن رسیده است که با چالش ها و هزینه های حضور در نمایشگاه هم آشنا شوید. شرکت های برگزار کننده نمایشگاهی میزبان اصلی نمایشگاه هستند و تمامی امتیازات نمایشگاه را به صورت انحصاری در اختیار دارند. این شرکت ها با بررسی صنایع مختلف و نیاز سنجی درخواست خود مبنی بر برگزاری نمایشگاه را به سازمان ملی نمایشگاهی کشور اعلام می کنند. پس از دریافت مجوز برگزاری یکی از سالن های برگزاری نمایشگاه را برای طول مدت نمایشگاه اجاره می نمایند. سپس اطلاع رسانی های لازم برای برگزاری نمایشگاه را در منتشر می نمایند و زمان بندی ثبت نام برای غرفه را اعلام می کنند. 

شرکت های فعال در آن صنعت که قصد حضور در نمایشگاه را دارند در تاریخ قید شده با مراجعه به وب سایت مخصوص نمایشگاه نسبت به اجاره غرفه اقدام می کنند. سود ناشی از اجاره غرفه ها برای شرکت برگزار کننده محفوظ است. البته این شرکت بایستی امکانات رفاهی برای غرفه داران و بازدید کنندگان را فراهم نماید و همچنین مسئولیت حفظ امنیت و نظافت سالن های نمایشگاه هم بر عهده آن شرکت است. 

شرکت کنندگان نمایشگاهی با توجه به بودجه ای که برای حضور در نمایشگاه در نظر دارند، غرفه مناسبی را برای خود اجاره می کنند. اجاره غرفه نمایشگاهی تازه گام اول حضور در نمایشگاه است. پس از مشخص شدن اندازه و محل قرار گیری غرفه نمایشگاهی نوبت به طراحی غرفه نمایشگاهی می رسد. در این مرحله باید با همکاری متخصصین غرفه سازی طراحی مناسبی برای غرفه خود بسازید. ساخت غرفه هم باید با توجه به طراحی و متریال مناسب و البته در مدت زمان کوتاهی انجام شود. 


بسیاری از شرکت های نوپا به دلیل کمبود بودجه قادر به شرکت در نمایشگاه ها نیستند به همین دلیل ما در کلاب رنتر سایت اجاره کالا این امکان را فراهم کردیم که بتوانید محصولات مورد نیاز خود را به صورت اجاره ای و با قیمتی ارزان تهیه نمایید.

با مراجعه به سایت کلاب رنتر سایت اجاره کالا می توانید ضمن برخورداری از مشاوره رایگان اقدام به ثبت سفارشات خود نمایید تا در موعد مقرر برای شما ارسال شود و در صورت نیاز کارشناسان ما برای نصب محصولات اقدام می نمایند.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره تجهیزات نمایشگاه فولاد اصفهان

اجاره تجهیزات نمایشگاه فولاد اصفهان
غرفه سازی و اجاره تجهیزات نمایشگاه صنعت فولاد اصفهان از کلاب رنتر

کرایه تجهیزات نمایشگاهی تهران

کرایه تجهیزات نمایشگاهی تهران
برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی از کلاب رنتر کلیک کنید. شیوه ای عجیب برای تبلیغات در نمایشگاه‌ها امروزه همه‌ی ...