اجاره پک کامل آی سی یو

برای مشاهده محصولات مشابه به بخشاجاره بهداشت و سلامتمراجعه کنید.

بیماریهای مزمن و غیر واگیردار مانند انواع سرطان، سکته و ... و عواملی مانند سوانح مختلف نیاز انسان را به بیمارستان ها و بخش های مراقبت ویژه (Intensive Care Unit  یا به اختصار ICU) به وجود می آورند. تامین نیازهای یک بیماری تحت مراقبت ویژه نیاز به دقت و هزینه بالا دارد و باعث به وجود آمدن تبعات منفی شده است به قدری که به 60 درصد بودجه درمان صرف نگهداری این بیماران می شود. از طرفی افزایش میزان سالمندان در سال های اخیر و هزینه های بالای بیمارستان باعث شده است  تا در کشور های صنعتی نگهداری بیماران نیاز مند مراقبت های ویژه طرح پیاده سازی شود که به عنوان پک ویژه آی سی یو معرفی می شود. پک ویژه آی سی یو در واقع کاهش هزینه نگهدرایی بیماران نیازمند مراقبت ویژه ای است که هزینه های بالا بیمارستان شامل تخت و تجهیزات پزشکی را مجبور به تقبل هستند.

اجاره پک کامل آی سی یو

به علاوه در استفاده از پک ویژه آی سی یو بیماران از انتقال بیماری هایی معمولا در سطح بیمارستان ها به صورت واگیردار منتشر می شود در اماندT همچنین محل نگهداری بیماران به علت ساختار آشنایی که دارد باعث می شود روحیه مریض حفظ شود. در واقع علاوه بر کاهش هزینه حمایت عاطفی خانواده را بیشتر برخوردار می شود. درمان های در منزل صورت می پذیرد به علت اینکه تعدد کسانی که در حال مراقب از بیمار هستند بیشتر است و همچنین بیمار از بستگان شخص می باشد توجه اعضای خانواده باعث رسیدگی بهتر می شود. اجاره پک کامل آی سی یو -کلاب رنتر

پک ویژه آی سی یو شامل چه مواردی است؟

در بیمارستان ها تجهیزات بخش آی سی یو شامل تخت ها با  قابلیت تنظیم ارتفاع، پشتی، پایین می باشد. به ازای هر تخت یک دستگاه مانیتور، ضربان قلب، فشار سنج، مخزن اکسیژن تشک مواج و ساکشن می باشد. دستگاه های تنفسی یا ونتیلاتور  هستند. پزشکان و پرستاران بخش های مراقب های ویژی معمولا افراد با تجربه با تخصص های ویژه ای مثل بیهوشی، مغز اعصاب، قلب و کلیه هستند تا نظارت تمام و کمالی بر فعالیت های حیاتی بیماران داشته باشند اما با این همه بیشترین میزان هزینه به خاطر تجهیزات و هزینه بیمارستان است نه هزینه افراد متخصص با چیزی در حدود یک چهارم قیمت نگهداری این بیماران به ازای هر شب می توان با استفاده از پک ویژه آی سی یو در منزل پزشکان و پرستاران متخصص را در کنار بیمار داشت.

  پک ویژه آی سی یو قابلیت استفاده چه بیمارانی است؟

  1. بیمارانی که دچار مراحل پیشرفته سرطان هستند.
  2. بیمارانی که به دلایل مختلف در کماهای طولانی مدتی هستند.
  3. بیماران مغزی و سکته ای دچار زخم بستر و فلج اندامی هستند.

معرفی محصولات پک ویژه آی سی یو

اجاره پک کامل آی سی یو -کلاب رنتر

کپسول های اکسیژن معمولا با ظرفیت های متغیر بین 2 تا 40 کیلو گرم طراحی و استفاده می شوند که شامل یک کپسول اصلی با حجم بالا و یک کپسول با ظرفیت  کمتر است که در زمان تعویض و شارژ مجدد کپسول اصلی برای بیماران تامین کننده اکسیژن است.

گاهی بیمارانی نیاز دارند در داخل کیسه اکسیژن قرار بگیرند یا حمل و نقل کپسول در محل میسر نیست به همین منظور به جای استفاده از کپسول های اکسیژن از دستگاه هایی با قابلیت تصویه و ساخت اکسیژن استفاده می شود که قابلیت حمل دارند و به اصطلاح به آنها دستگاه پرتابل می گویند.

  • تخت

نحوه قرار گیری بیمار در این دسته از بیماران بسیار مهم است تخت بیمار با قابلیت تنظیم پشتی، ارتفاع و تحمل وزن متغییر باعث می شود بیماران در حالت مناسب قرار بگیرند تا دچار آسیب های دیگر نشوند. این نوع تخت ها در قالب برقی و دستی است که تخت های برقی در میان افراد از طرفداری بیشتر برخوردار است.

به علت عدم تحرک  طولانی مدت عمده مشکل بیماران بروز زخم ها و نارسایی در سطح پوست است به همین علت از تشک های مواج جهت تاخیر و جلوگیری از این اتفاق استفاده می شود که مناسب ترین نوع آن ها دارای موتور هوادهنده هستند.

بیماران نیازمند نگهداری و مراقبت های ویژه توانایی بلع ندارند یا در صورت داشتن بسیار ضیعف است. دستگاه ساکشن جهت تخلیه مجاری تنفسی همچنین استفاده در محل هایی دچار عفونت و زخم شده اند استفاده می شود.

ونتیلاتور برای بیمارانی است که توانایی تنفس ندارند و درواقع تنفس مصنوعی را فراهم می آورد این دستگاه باید توسط پزشک یا پرستار متخصص تنظیم شود زیرا در صورت بروز هر گونه مشکل صدمات جبران ناپذیری به بیمار وارد می شود. از انواع ونتیلاتور به دو نوع پرتال و ثابت می توان نام برد. پالس اکسی متر تضمین کننده عملکرد درست گردش خون و دستگاه ونتیلاتور است که میزان سطح اکسیژن در خون را چک می کند و در واقع ناظر بر کار ونتیلاتور است

کنترل فشار فقط مخصوص بیماران آی سی یو نیست همه افراد باید کنترل فشار داشته باشند از این رو این محصول که در قالب نوع دیجیتال، عقربه ای و جیوه ای عرضه می شود کنترل میزان فشار را انجام می دهد در بیماران نیازمند استفاده از پک ویژه آی سی یو این میزان کنترل بیشتر است و باید به صورت دوره روزانه و ساعتی انجام شود به همین منظور معمولا از نوع جیوه ای که حساس و دقیق تر است استفاده می شود.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره ویلچر در تبریز

اجاره ویلچر در تبریز
بیشتر ویلچرهای مورد استفاده از نوع تاشو می باشند ویلچرهایی که تاشو نمی باشند کاربرد بسیاری دارند و دیرتر خراب می شوند ...

ویلچر اجاره ای در تهران

ویلچر اجاره ای در تهران
افراد بسیاری در زندگی روزمره خود از ویلچر استفاده می کنند و بدون آن از انجام اکثر کارهای خود باز می مانند زیرا تمام قدرت حرکتی آنها به ویلچر...