اجاره ارزان باند

اجاره ارزان باند را می توانید از بخش اجاره سیستم صوتی دریافت نمایید.

اجاره ارزان باند را می توانید از کلاب رنتر سایت اجاره کالا دریافت نمایید تا در هزینه های برگزاری جشن و مراسم خود صرفه جویی نمایید. اجاره سیستم های صوتی و باند ها را برای جشن ها و مراسم خود از کلاب رنتر دریافت نمایید تا در برگزاری جشن هایتان از بهترین های روز دنیا استفاده کنید.

جاره ارزان باند

آشنایی با باند

سیستم های صوتی و باند مانند هر وسیله الکترونیکی دیگر دارای مشخصاتی هستند که بسته به توانمندی در آن ها دسته بندی می شوند مهم ترین المان در دسته بندی نوع ورودی باند است.

باند هایی که به صورت مستقیم نیاز به برق دارند و می توانند از روی هر حافظه یا رسانه ای بدون هیچ واسطه ای صدا را پخش کنند به باند های اکتیو شهرت دارند این باند ها معمولا دارای خروجی های بسیاری هستند در تعداد به کار گیری آن ها محدودیتی وجود ندارد ولی از نظر قیمت اجاره و خرید هزینه بسیار بالایی دارند.

دسته دوم باند هایی هستند که خروجی محدود تری دارند و برای پخش صدا از رسانه ها نیاز به یک میکسر یا تقویت کننده دارند تا بتوانند صدا را پخش کنند از نظر قیمت تمام شده این باند ها ارزان تر هستند اما این دلیل به بی کفایتی یا کم کیفیتی این باند ها نیستند به این باند ها باند پسیو گفته می شود.

اجاره انواع باند - کلاب رنتر

به همین خاطر است که در اجاره  باند ها پسیو نسبت به باند های اکتیو بهای کمتری در نظر گرفته می شود می توانید بسته به مراسم خود و برای اجاره ارزان باند از باند های پسیو استفاده کنید در صورتی که در خصوص انتخاب سیستم صوتی یا باند نیاز به راهنمایی داشته باشید می توانید از مشاوران ما در این زمینه استفاده کرده و با انتخاب مناسب ترین باند نسبت به فضا و تعداد نفرات شرکت کننده در مراسم از یک سیستم صوتی حرفه ای بهره مند شوید در صورتی که نیاز به اجاره ارزان باند داشتید می توانید از کلاب رنتر استفاده نمایید.

مزایای اجاره باند از کلاب رنتر 

اجاره باند برای هر مراسمی احتیاج است. از باند هایی که در مراسمات عزاداری استفاده می‌شد تا باند های حرفه‌ای که برای نشست ها و مراسمات خاص استفاده می‌شود، همه را می‌توانید از کلاب رنتر داشته باشید. وقتی که می‌خواهید تدارک مراسمی را ببینید بهتر است باند خود را هر چه سریع تر رزرو کنید. از آن جایی که اجاره باند در آخر هفته به دلیل مراسمات و مهمانی ها خیلی پر طرفدار است، قطعا باند های صوتی برای آخر هفته ها رزرو هستند. پس بهتر است هرچه سریع تر باند خود را رزرو کنید. 

مزایای اجاره باند - کلاب رنتر

کلاب رنتر باند های صوتی را با قیمتی مناسب و کیفیت عالی در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین فرآیند درخواست و سفارش باند تا ارسال به صورت اینترنتی انجام می‌شود و نیازی به حضور در مرکز نیست. با ثبت سفارش همکاران واحد پشتیبانی با شما تماس گرفته و فرآیند رزرو سفارش شما انجام می‌شود. 

اگر به هر دلیلی به اینترنت دسترسی ندارید می‌توانید با همکاران واحد ثبت سفارش تماس بگیرید و سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

نمایشگر های تصویری با چراغ ال ای دی

نمایشگر های تصویری با چراغ ال ای دی
تلویزیون های نمایشگاهی باید با کیفیت باشند تا بتوانند پیام های تبلیغاتی و یا معرفی محصول را به بهترین شکل انجام دهند.

اجاره ویدئو پروژکتور در شیراز

اجاره ویدئو پروژکتور در شیراز
ویدئو پروژکتور یک دستگاه خروجی می باشد که تصاویر ، متن ها و فیلم های ما را از دستگاه هایی مانند کامپیوتر ، موبایل ، دوربین و هرگونه ...