اجاره انواع تلویزیون led

اجاره تلویزیون

جهت اجاره انواع تلویزیون led به بخش صوتی و تصویری سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

آیا تاکنون درباره تلویزیون های  organic light-emitting diode) oled) چیزی شنیده اید؟ این تلویزیون ها نسل جدید led ها می باشند وتفاوت های زیادی نسبت به بقیه تلویزیون ها مانند پلاسما ، lcd  ، led  ، دارد که در این بخش مختصری در مورد تفاوت های آن بیان می شود.

این تلویزیون ها نازک تر ، سبک تر و مناسب تر می باشد و عملکرد بهتری نسبت به بقیه تلویزیون ها دارد

در فناوری OLED به دلیل نیاز نبودن به نور پس زمینه ، ضخامت پنل به شدت کاهش می‌یابد و شاهد تلویزیون‌های ۴ تا ۷ میلی‌متری هستیم که بسیار سبک می باشند. در این فناوری هر پیکسل با خاموش شدن می‌تواند مشکی مطلق را به وجود آورد که این یکی از خصوصیات منحصر به فرد OLED است که موجب ایجاد وضوح تصویر استثنایی می‌شود. و دلیل آن هدایت پیکسل به صورت مستقل و خاموش شدن آن به راحتی     می باشد اما در LCD ها نور تک تک پیکسل‌ها قابل کنترل نمی باشند و قطعا روی وضوح تصویر تأثیر می گذارد

این تکنولوژی برای افرادی که زیاد به تماشای فیلم می پردازند بسیار توصیه می شود. و گاهی سرعت پاسخ دهی تا 1000 برابر سریع تر از مدل های دیگر می باشند.

در تلویزیون های  oled از دو فناوری سه بعدی شامل اکتیو و پسیو استفاده میگردد.

شرکت ال جی و سامسونگ از جمله شرکت هایی هستند که این نوع تلویزیون را تولید و به بازار عرضه کردند.

کلاب رنتر به عنوان یک سایت معتبر اجاره کالا می باشد که می تواند به شما در جهت بهتر انتخاب کردن محصولتان خدمات مشاوره رایگان را ارائه دهد. جهت پرسش از کارشناسان ما با شرکت کلاب رنتر تماس حاصل فرمایید و اگر قصد اجاره محصولات را دارید به سایت ما مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

کوچکترین اسپیکر های صوتی

کوچکترین اسپیکر های صوتی
برای اجاره سیستم صوتی از کلاب رنتر کلیک کنید. یکی از مشکلات اصلی بسیاری از محصولات حجم بالای آن است که باعث ...

کرایه تلویزیون lcd و led

کرایه تلویزیون lcd و led
تصور همگانی از تلویزیون های lcd و led نسبت به آن چه که در حقیقت تعریف شده است بسیار متفاوت است تلویزیون ها led و lcd نیاز به نصب درست دارند تا ....