عکاسی حرفه ای

عکاسی حرفه ای در طبیعت

جهت عکاسی حرفه ای به بخش تجهیزات مراسم سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

              عکاسی حرفه ای

مشکل بسیاری از افراد این است که فکر می کنند عکاسی کار ساده ای است. شما برای تبدیل شدن به یک عکاس حرفه ای مسیر سختی را پیش روی خود دارید. باید بتوانید از اشتباهات خود درس بگیرید و آن ها را اصلاح کنید. اولین چیزی که در عکاسی شما باید به آن توجه کنید مربوط به کارت حافظه دوربین عکاسی است. حتما تا به حال شنیده اید که کارت حافظه دوربین عکاسی پر شده است. شما در این حالت مجبور هستید که کارت حافظه را تعویض کنید و یا عکس های داخل آن را پاک کنید. البته هر دو کار زمان بر است و ممکن است باعث شود که شما سوژه مورد نظر خود را از دست دهید. پس همیشه بهتر است سعی کنید که محتویات کارت حافظه خود را کپی کنید و آن را فرمت کنید.

عکاسی با فرمت خام در بسیاری از دوربین های حرفه ای و غیر حرفه ای امکان پذیر است. این فرمت به دلیل ذخیره اطلاعات بیشتر حجم بالاتری دارد. اگر شما با فرمت JPEG که در تمام دوربین ها وجود دارد عکاسی کنید آزادی عمل بیشتری برای ویرایش دارید.

یکی از خاطره انگیزترین انواع عکاسی ها، عکاسی از کودک می باشد. البته این کار تا حد زیادی نیز مشکل است. حتما برای شما پیش آمده است که بخواهید از نوزاد خود عکس بگیرید. بهترین راه برای عکاسی از نوزاد این است که ابتدا منتظر بمانیم که نوزاد از خواب بیدار شود و مراحل تعویض لباس خوردن غذا طی شود. پس از انجام این کارها شما می توانید امیدوار باشید که کودک گریه نکند.

لنزهایی که گشودگی دیافراگم بالاتری دارند حجم نور بالایی را جذب می کنند. به عبارت دیگر در کمترین زمان ممکن عمل پرتوگیری را انجام می دهند. با این کار شما می توانید عکس واضح تری بگیرید.

در استودیوهای عکاسی معمولا امکان نورپردازی بیشتری در دسترس است. در این مکان ها می توان نورپردازی را به بهترین شکل تنظیم کرد.

اگر قرار است که عکاس یک مراسم و یا جشن باشید، حواستان باشد که دوربین یدکی به همراه داشته باشید. امکان دارد که لنز دوربین خراب شود و یا دوربین از دستتان بیفتد، پس بهتر است که تجهیزات یدکی به همراه داشته باشید تا بعدا در طول مراسم دچار مشکل نشوید زیرا شما نمی توانید مراسم را متوقف کنید.

عکاسان حرفه ای معمولا قبل از شروع مراسم به دنبال این هستند که موقعیت های خوب را پیدا کنند. شما در طول مراسم نمی توانید این موقعیت ها را پیدا کنید زیرا فرصتی برای این کار ندارید.

به آب و هوا نیز باید توجه کنید حتی اگر هواشناسی بگوید که آن روز هوا آفتابی است. برای عکاسی بهتر است از سه پایه استفاده کنید قیمت این وسیله زیاد نیست و شما به راحتی می توانید این وسیله را تهیه کنید.

بسیاری از عکاسان می ترسند که از فلش استفاده کنند. اگر شما به شیوه درست از فلش استفاده کنید، می توانید عکس های خوبی بگیرید.

اگر دوست دارید که به یک عکاس حرفه ای تبدیل شوید، باید سعی کنید که از دوربین های حرفه ای استفاده کنید. جهت تهیه دوربین عکاسی می توانید به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید و از طریق این سایت اقدام به اجاره دوربین عکاسی کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

دروبین های فیلمبرداری کمپانی red

دروبین های فیلمبرداری کمپانی red
در جامعه ما فرهنگ اجاره کردن هنوز کامل جای نیفتاده است. میان افراد مختلف راجب اجاره کردن وسایل مختلف و یا حتی خانه اختلاف نظرهایی وجود دارد. خانواده های

کرایه صندلی کرج

کرایه صندلی کرج
صندلی ها انواع اقسام مختلفی دارند و بسته به محیطی که در آن به کار می روند شکل متفاوت به طور مثال صندلی های بار با صندلی مدیریت شکلی متفاوت دارند