اجاره هلیکوپتر برای عروسی

برای اجاره تجهیزات مشابه به بخش اجاره تجهیزات مراسم مراجعه کنید.

این روزها خبرهای عجیب و غریب زیادی به گوش ما می رسد که شاید در برابر آنها، اجاره هلیکوپتر برای عروس و داماد خیلی عجیب نباشد.. اما به هرحال شاید کمتر کسی از ما به مراسمی رفته باشیم که عروس و داماد با یک هلیکوپتر از مقابل چشم ما پرواز کرده و در افق محو شوند... اجاره دادن هلیکوپتر برای مراسم جشن می تواند بیزینس پر درآمدی باشد. به خصوص با وجود افرادی که اعتقاد خاصی به تشریفات خاص و عجیب و غریب دارند. افرادی که بسیار دوست دارند چشم های گرد شده اطرافیان را روی خود حس کنند و به قول معروف اهل ریخت و پاش هستند! اجاره هلیکوپتر برای عروسی-کلاب رنتر اگر از عهده تامین مخارج چنین تشریفاتی بر می آیید و قصد دارید خاص باشید،  و اگر افرادی را پیدا کردید که بعد از تلاشی زیاد موفق به گرفتن مجوز برای چنین بیزینسی شده اند، باید برای اجاره یک هلیکوپتر فقط برای یک ساعت، مبلغی بیش از دو میلیون باید کنار بگذارید... که البته برای خیلی از افراد پول خرد محسوب می شود!!!!! برای مشاهده محصولات مرتبط با اجاره وسایل مراسم روی کلمه مورد نظر کلیک کنید.

اجاره باند و لوازم نورپردازی

اجاره رقص نور

اجاره باند و میکسر

اجاره دوربین عکاسی

اجاره میز و صندلی

اجاره استیج رقص

اجاره پنکه رطوبت ساز

اجاره اسپرسوساز

اجاره میکروفون بی سیم

اجاره دستگاه دی جی

کرایه میز و صندلی تولد

اجاره فلاش عکاسی

 

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره لوازم نورپردازی تهران

اجاره لوازم نورپردازی تهران
لوازم نورپردازی تجهیزاتی هستند بسیار حرفه ای که در مراسم استفاده می شوند بدون نور هیچ چیز قابل رویت نیست و به وسیله نور میتوانید بسیار واقعیت ها را..

اجاره میز وصندلی کودک با قیمت مناسب

اجاره میز وصندلی کودک با قیمت مناسب
کودکان از سن پایین ، به قرار گرفتن پشت میز و نشستن روی صندلی علاقه دارند. میز و صندلی به کودک احساسی تازه و نزدیکی به بزرگترها را ...