اجاره بازی

اجاره بازی در تهران و کرج

به منظور اجاره بازی به بخش بازی و سرگرمی سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

امروزه با فرا رسیدن فصل تابستان بسیاری از افراد به دنبال پر کردن اوقات فراغت خود می باشند شما به این منظور می توانید از بازی های مختلفی استفاده کنید ما در اینجا قصد داریم برخی از این بازی ها را نام ببریم.

بازی Owlboy : یک بازی ماجراجویی می باشد که شما در آن یک اتوس می باشید این شخصیت قادر است پرواز کند و اشیای مختلف را با خود حمل کند و از طریق آن موانع را از سر راه خود بردارد در واقع بازی از جایی شروع می شود که یک گروه از دزدان به سرزمین اتوس حمله می کنند و  شما باید در این بازی خانه و آشیانه خود را نجات دهید.

بازی Kingdom Come : Deliverance شما را به پادشاهی بوهم واقع در جمهوری چک می برد جایی که در آن پادشاه مرده است و برادرش به ناحق پادشاهی را گرفته است شما در نقش پسر یک آهنگر می باشید که خانواده اش توسط ارتش کشته است و حالا او به دنبال انتقام است.

بازی The Fall Part 2: Unbound یک بازی اکشن است که در آن شما در نقش یک هوش می باشید که از بند رها شده است حالا یک شخص از طریق اینترنت به هوش مصنوعی حمله می کند این وظیفه شما می باشد که خود را نجات دهید و انسان های مزاحم را شکار کنید این بازی به صورت دو بعدی می باشد که در آن شما می توانید از انواع اسلحه ها استفاده کنید.

بازی Fe : یک بازی اکشن ماجراجویی می باشد که در آن بازیکنان وظیفه کنترل موجودی روباه مانند به نام Fe را برعهده دارند که به شدت به صدای موجودات اطراف خود علاقه مند است اما روزی این جنگل توسط دشمنی مورد حمله قرار می گیرد و آن ها صدای تمام موجودات را می گیرند ، شما باید به کمک فی با این تهدید مبارزه کنید. 

بازی Call of Duty: Infinite Warfare بازی است که حتی با وجود فروش کمتر در مقایسه با نسخه پیشین مجموعه، توانست به جایگاه پرفروش‌ترین بازی سال ۲۰۱۶ آمریکا دست پیدا کند.

اجاره بازی ps4 داستان این بازی از این قرار است که در آینده‌ای تخیلی مشکلاتی که اکنون هم در حال تجربه آن‌ها هستیم باعث شده‌‌اند تا انسان‌ها پا را فراتر از این کره خاکی گذاشته و به فضا سفر کنند، و به دلیل کمبود منابع سیاره‌های مختلف را تحت سلطه درآورند و همان تصمیمی را بگیرند که ما در تخیل و آینده احتمالی خودمان می‌بینیم؛ این‌که نه تنها زمین، بلکه منظومه شمسی را تحت تسلط خودمان دربیاوریم و بر آن حکمرانی کنیم.

اجاره بازی ps4

 بازی مثل ورژن های قبلی پر از صحنه‌های هیجان انگیز و اکشن است. این بازی به صورت تک نفره و چند نفره قابل اجراست. در تمجید از این بازی فوق العاده همین بس که بگویم این بازی توانست به جایگاه پرفروش‌ترین بازی سال ۲۰۱۶ آمریکا دست پیدا کند... تجربه این بازی لذت بخش را از دست ندهید.

کلاب رنتر بزرگترین مرجع اجاره آنلاین کنسول ps4 و بازی می باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت کلاب رنتر کالای خود را بررسی کنید و به صورت آنلاین ثبت سفارش کنید. همچنین جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره ایکس باکس در کرج

اجاره ایکس باکس در کرج
اجاره ایکس باکس برای مشاهده محصولات به بخش اجاره کنسول بازی مراجعه کنید. ایکس باکس کنسول بازی ارائه شده توسط ...

کرایه پلی استیشن اصفهان

کرایه پلی استیشن اصفهان
امروزه با فرا رسیدن تابستان شاهد این می باشیم که خانواده ها در جست و جوی ابزاری برای پرکردن اوقات فراغت فرزندانشان می باشند ...