کرایه استند هوشمند

استند هوشمند

جهت کرایه استند هوشمند به بخش استند هوشمند سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

آیا تا به حال این سوال در ذهن شما مطرح شده است که بهترین فناوری لمسی برای هر کسب و کار چیست؟!

با ظهور گوشی های لمسی و تبلت تقریبا همه مردم دنیا با تکنولوژی صفحات لمسی آشنا شدند. فناوری های لمسی به دلیل رابط کاربر پسند و ویژیگی های بسیار مناسب آن به لحاظ دیداری و احساسی توانسته است جایگاه بسیار مناسبی را برای خود کسب کند.

 در واقع یک صفحه نمایش لمسی از یک نمایشگر LCD  و لایه هایی مخصوص برای دریافت دستورات ورودی از طریق لمس آن می باشد . به طور معمول صفحات لمسی با 2 تکنولوژی مقاومتی و خازنی ساخته می شوند که در زیر به صورت مختصر بررسی می شود.

تکنولوژی های ساخت استند هوشمند

تکنولوژی مقاومتی:

 این فناوری از 2 لایه مقاومتی نزدیک به هم گرفته می شود ، وقتی شما روی یک نقطه مشخص فشار وارد می کنید در واقع 2 لایه مقاومتی را به هم اتصال داده اید. در این زمان مقدار جریان عبوری و میدان الکتریکی آن نقطه تغییر می کند. و توسط یک کنترلر تشخیص داده می شود و این همان زبان قابل درک سیستم عامل می باشد که آن را اجرا می کند.

تکنولوژی خازنی: 

صفحات مختصاتی X  و Y  دارای بار الکتریکی می باشند  و همچنین ظرفیت خازنی و میدان الکتریکی ثابتی دارند ، وقتی صفحه توسط شما لمس می شود باعث تغییر در میدان الکتریکی صفحه مختصات می شود و توسط حسگر تشخیص داده می شود و سپس پردازنده تشخیص می دهد که شما کدام نقطه را لمس کرده اید سپس توسط سیستم عامل دستور اجرا می گردد.

اجاره انواع استند لمسی هوشمند 

استندهای لمسی یا کیوسک اطلاع رسانی یکی از خاص ترین مدل های نمایشگر لمسی می باشد.استفاده از استند هوشمند در مکان هایی همچون بیمارستان ها ، فرودگاه ها ، دانشگاه ها ، رستوران ها ، و همچنین در مکان های گردشگری برای راهنمایی گردشگران وجود دارد.

این دستگاه ها دارای ویژگی هایی همچون ، داشتن سایز 32 تا 84 اینچ در بازار ،  امکان اتصال به شبکه LAN  و WIFI  ، دارای سیستم خنک کننده و سیستم محافظ برق و همچنین محافظ صفحه است ، امکان نصب نرم افزارهای مختلف و کاتالوگ بر روی آن ، قابلیت کار با انواع سیستم عامل های روز دنیا ، قابلیت تشخیص 2 الی 32 نقطه لمس همزمان می باشد.

از آن جایی که استند لمسی هوشمند کاربرد های فراوانی دارد و در بسیاری از مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد باید بدانیم که در چه مواردی خرید استند مناسب است و در چه مواردی اجاره استند لمسی به صرفه تر است. عموما استند های لمسی که برای رویداد های چند روزه مورد استفاده قرار می گیرد را اجاره می کنند اما در صورتی که قرار بر استفاده طولانی مدت باشد خرید استند لمسی قطعا به صرفه تر خواهد بود. 

بازار اجاره استند لمسی هم دقیقا به اندازه بازار خرید آن متنوع است و شما به راحتی می توانید بهترین نمونه استند لمسی را که نیاز های شما را به طور کامل برطرف نماید در میان نمونه های موجود پیدا کنید. 

نکته مهم در اجاره استند لمسی

از آن جایی که استند لمسی در دسته تجهیزات نمایشگاهی است و برای غرفه های نمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد، متقاضیان بسیاری دارد و برای اجاره استند لمسی باید از چند روز قبل اقدام کنید. زیرا به دلیل تقاضای بالا و محدودیت انبار اجاره استند لمسی قطعا استند لمسی های مختلف زود تمام می شود. 

کلاب رنتر یک سایت اجاره کالا می باشد. شما می توانید با رفتن به سایت کلاب رنتر محصولات را مشاهده کنید و به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید. همچنین اگر نیاز به مشاوره در جهت انتخاب بهترین کالا را دارید می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

گرفتن غرفه نمایشگاه مصلی

گرفتن غرفه نمایشگاه مصلی
نمایشگاه مصلی تهران یکی از نمایشگاه هایی است که در طول سال میزبان تولید کنندگان و بازدید کنندگان از نقاط مختلف تهران و ایران است.

اجاره سیستم گرمایشی

اجاره سیستم گرمایشی
اجاره سیستم گرمایشی سیستم های گرمایشی به صورت کلی دو دسته اصلی تقسیم بندی می شوند سیستم های گرمایشی تابشی و سیستم انتقالی که هردو دارای کارایی ...