فروش اقساطی گوشی سامسونگ بدون چک

فروش اقساطی گوشی سامسونگ بدون چک

فروش اقساطی گوشی سامسونگ بدون چک در بخش اجاره به شرط تملیک موبایل سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

همانطور که شما می دانید گوشی های هوشمند ، نقش کلیدی در زندگی شما دارند در واقع می توان گفت که شما در طول روز شاید بارها از این گوشی های هوشمند استفاده کنید ، استفاده از این گوشی ها دیگر تنها بعد ارتباطی ندارد ، بلکه مردم برای خیلی از قرارهای کاری ،اجتماعی و سرگرمی از این گوشی ها استفاده می کنند.

ما در اینجا قصد داریم که گوشی گلکسی g7 pro را به شما معرفی کنیم ابعاد صفحه این گوشی 5.7 اینج می باشد ، حافظه داخلی آن 32 گیگا بایت است ،  باتری آن از نوع لیتیومی 3000 میلی آمپری می باشد و دارای دوربین 16 مگا پیکسلی می باشد همچنین شبکه اینترنتی 4G را شامل می شود.

گوشی گلکسی جی7 پرو این قابلیت را دارد که اپلیکیشن ها و تصاویر شما را پنهان کند در واقع می تواند نه تنها اپلیکیشن های شما را قفل کند بلکه آن ها را از نتایج جست و جو پنهان کند.

شاید کار کردن با یک دست مشکل باشد ولی این گوشی این مشکل را برای شما حل کرده است به این شیوه که حالت one-handed این مشکل را برطرف کرده است ، بهترین حالت این ویژگی حرکت دادن دکمه های ناوبری روی صفحه نمایشگر می باشد.

گوشی galaxy j7 pro تمام روز بدون شارژ دوام می آورد و اگر پیش شما شارژر یا پاور بانک موجود نباشد شما با روشن کردن حالت power saving می توانید عملکرد بسیار خوبی در ذخیره شارژ گوشیتان داشته باشید ، همچنین با فعال کردن تنظیمات پیشرفته در زیر منوی سه نقطه App Drawer Monitor اپلیکیشن هایی که از آن ها استفاده نمی کنید را غیر فعال کنید.

کلاب رنتر ارائه دهنده خدمات فروش اقساطی موبایل سامسونگ می باشد شما می توانید در صورت هر گونه سوال با کارشناسان ما در کلاب رنتر تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی موبایل در اصفهان

فروش اقساطی موبایل در اصفهان
با گسترش تکنولوژی ما شاهد این هستیم که کمپانی های بزرگ در رقابتی تنگاتنگ سعی می کنند بازار فروش را به دست بگیرند به گونه ای که در ...

اجاره به شرط تملیک لپ تاپ ،تبلت، موبایل

اجاره به شرط تملیک لپ تاپ ،تبلت، موبایل
همانطور که شما می دانید هنگام خرید یک لپ تاپ باید دقت کنید که این وسیله را برای چه نوع کاری می خواهید، شما باید با توجه به نوع کاری که ...