اجاره جک سقفی

اجاره جک سقفی در تهران

جهت اجاره جک سقفی به بخش صنعتی و کشاورزی سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

اجاره جک سقفی

در سال های اخیر ما شاهد افزایش جمعیت در کشور بودیم به گونه ای که بسیاری از خانواده ها در آپارتمان زندگی می کنند. امروزه ما شاهد افزایش ساختمان سازی به خصوصی در کلان شهرها می باشیم. در ساختمان سازی از وسایل مختلفی استفاده می شود یکی از این وسایل پرکاربرد جک سقفی است. در ساخت سازه های بتنی بطور عمده ما شاهد این هستیم که از این وسیله در ساخت و ساز استفاده می شود. از جک سقفی به عنوان یک پایه در ارتفاع 3 الی 6 متری برای نگه داری و محافظت از سازه سقف استفاده می شود. جک های سقفی با توجه به ارتفاعی که از آن ها استفاده می شود قابلیت تغییر در ارتفاع را دارند. از جک ها بیشتر در کفراژ بندی سقف های سازه مانند سقف دال بتنی یا انواع سقف های تیرچه بلوک استفاده می شود. از پین های فنردار در جک سقفی به منظور تنظیم ارتفاع جک استفاده می شود. میزان باربری جک ها به اندازه متریالی بستگی دارد که در ساخت جک ها از آن استفاده می شود. از جک سقفی برای نگه داری موقت از انواع سقف ها مانند تیرچه بلوک،کامپوزیت و... استفاده می شود.

جک های سقفی دارای سه نوع متدوال هستند که عبارتند از: جک های شاقول کننده، جک های ساده و جک های صلیبی

از جک های شاقول کننده در سازه هایی که روی زمین سست و ناهموار ساخته می شود، استفاده می شود. این جک دو بازوی بزرگ و کوچک دارد که قابل رگلاژ شدن هستند. جک صلیبی دارای توان باربری بالا در حدود 1.5 تن است و در ارتفاعات مختلفی استفاده می شود. در انواع سقف های تیرچه بلوک و دال ها مورد استفاده قرار می گیرد.

با توجه به افزایش ساختمان سازی نیاز به استفاده از وسایل مختلف بیش از بیش احساس می شود. در گذشته ساختمان ها به شکل ساده ساخته می شدند اما امروزه شرایط کاملا فرق کرده است.

سایت کلاب رنتر یک فروشگاه بزرگ جهت اجاره کالاهای متفاوت است. این سایت قادر است که تمام نیازهای شما را برآورده سازد. شما با سفارش از طریق این سایت دیگر لازم نیست که نگران چیزی باشید. ما سعی می کنیم که فرهنگ اجاره را در کشور افزایش دهیم. شما با اجاره کالا دیگر لازم نیست برای خرید هر وسیله ای پول دهید. یکی از مزایای این سایت این است که شما سفارش خود را می توانید اینترنتی انجام دهید.

بسیاری از مردم وقت و حوصله کافی برای مراجعه حضوری ندارند در چنین حالتی سفارش اینترنتی بهترین راه برای این افراد است.

امروزه در حوزه ساختمان سازی استفاده از لوازم مختلف ساختمانی بیش از بیش احساس می شود. اگر به دنبال این هستید که ساختمان های مرغوب و استاندارد بسازید بهتر است سعی کنید از جدیدترین ابزارها استفاده کنید.

اگر به دنبال اجاره جک سقفی هستید به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید. این سایت انواع مختلف ابزار صنعتی و کشاورزی را اجاره می دهد. در صورت هر گونه سوال با کارشناسان کلاب رنتر تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه بازی ps4

کرایه بازی ps4
برای اجاره بازی های ps4 از کلاب رنتر کلیک کنید. در این ویدئو مقایسه ای داریم بین ورژن های اولیه و جدید بازی Mortal Kombat. بازی ...

سایت کرایه کالا

سایت کرایه کالا
سایت کرایه کالا و تجهیزات برای مشاهده محصولات به بخش اجاره تجهیزات نمایشگاهی ، اجاره تجهیزات مراسم و اجاره تجیهزات ...