اجاره کلمن در تهران

برگزاری مراسم با شکوه در تابستان بدون اجاره کلمن مناسب ممکن نیست. بخش مهمی از هر مراسمی به نحوه پذیرایی و سرو غذا بستگی دارد و نوشیدنی بخش مهمی از غذا است. تابستان فصل نوشیدنی های خنک و رنگارنگ است و برای پذیرایی از مهمانان با این نوشیدنی های زیبا به ظرفی زیبا نیاز دارید و این جا است که اجاره کلمن اهمیت پیدا می کند. منظورمان از کلمن، جام های بزرگ شیشه ای زیبایی است که می توانند برای مدتی نوشیدنی را خنک نگه دارند. در این مطلب قصد داریم به معرفی انواع کلمن شیشه ای و شرایط اجاره آن بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

راهنمای اجاره کلمن شیشه ای

بازار اجاره کلمن شیشه ای مملو از محصولاتی است که هر کدام ویژگی های خاصی دارند و انتخاب محصول مناسب از بین این حجم از تنوع کار دشواری است. در این مطلب قصد داریم به شما در انتخاب کلمن شیشه ای مناسب کمک کنیم تا بتوانید مناسب ترین محصول برای برگزاری مهمانی خود را انتخاب نمایید.اجاره کلمن شیشه ای - کلاب رنتر

نخستین نکته ای که هنگام اجاره کلمن شیشه ای در تهران باید به آن توجه داشته باشید تعداد مهمانان و میزان تنوع نوشیدنی ها است. به طور متوسط در طول مهمانی هر کدام از مهمان ها 4 بار لیوان خود را پر می کند یعنی هر مهمان در طول مهمانی 1 لیتر نوشیدنی مصرف می کند. با این شرایط اگر شما 20 نفر مهمان داشته باشید به 20 لیتر نوشیدنی نیاز دارید. البته این میزان در بیشترین حالت تصور شده است و مسلما میزان مصرف نهایی نوشیدنی حدود 4 تا 6 لیتر از این میزان کمتر است. اما شما به عنوان میزبان باید همواره بدترین حالت را در نظر داشته باشید. محصولات موجود در بازار اجاره کلمن شیشه ای حجم های متفاوتی دارند. اما بهترین حالت برای اجاره کلمن جهت پذیرایی از 20 نفر مهمان اجاره 3 کلمن شیشه ای با ظرفیت 6 لیتر و یا 4 کلمن شیشه ای با ظرفیت 4 لیتر است. این موضوع به تنوع نوشیدنی های شما هم بستگی دارد. 

پس از مشخص شدن گنجایش کلمن باید از بین مدل های موجود با توجه به شکل ظاهری کلمن مورد نیاز خود را انتخاب کنید. در اجاره کلمن به این موضوع توجه داشته باشید که کلمن هایی با لبه های تیز برای کودکان خطرناک است. همچنین کلمن هایی که گوشه دارند نمی توانند همه نوشیدنی را تخلیه کنند و بخشی از نوشیدنی در ظرف باقی می ماند که شستن آن هم دشوار تر است. در نتیجه بهتر است انتخاب خود را به کلمن هایی محدود کنید که گوشه نداشته و بیشتر حالت دایره ای یا گرد دارند. 

جهت اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلیک کنید

بهترین کلمن برای اجاره

کلاب رنتر به عنوان مرکز اجاره لوازم پذیرایی چند سالی است که به مشتریان مختلف در تهیه ظروف پذیرایی کمک کرده است. با توجه به تجربیاتی که مشتریان در اختیار ما قرار داده اند به نظر می رسد بهترین کلمن برای اجاره کلمن شیشه ای با گنجایش 4 لیتر و وزم کمتر از 400 گرم است که قابلیت حفظ دما داشته باشد. طرح بدنه آن کریستال و یا الماس باشد و شیر تخیله آن اهرمی باشد. ارتفاع کلمن مناسب برای اجاره باید بیشتر از 25 سانتی متر و کمتر از 35 سانتی متر باشد و کلمن هایی با پایه های چوبی استحکام بیشتری دارند. به گفته کاربران شستشوی کلمن های گرد بسیار ساده است و تنها با فشار آب می توان کلمن را تمیز کرد.

شرایط اجاره کلمن در تهران

در صورتی که قصد برگزاری مهمانی دارید می توانید تمامی ظروف مورد نیاز را از کلاب رنتر اجاره کنید. برای اجاره کلمن کافی است به بخش اجاره کلمندر سایت مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را به سبد سفارش اضافه نمایید. پس از ثبت سفارش کارشناسان واحد تامین کالا، سفارشات شما را پردازش کرده و در بازه زمانی معین شده برای شما ارسال می کنند. در صورتی که به راهنمایی بیشتری در خصوص اجاره کلمن احتیاج داشتید با پشیتبانی تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

راهنمای اجاره میز و صندلی

راهنمای اجاره میز و صندلی
راهنمای برگزاری مراسم و اجاره میز و صندلی

کرایه رقص نور

کرایه رقص نور
برای برگزاری هرچه بهتر یک مراسم ، بخصوص مراسم جشن استفاده از تجهیزات نورپردازی می تواند بسیار کمک کننده باشد. تجهیزات نورپردازی...