اجاره به شرط تملیک

خرید اقساطی در تهران

برای خرید اقساطی در تهران به بخش خرید اقساطی مراجعه نمایید.


اکنون با گسترش جوامع انسانی شاهد آن هستیم که قرار دادهای مختلفی بین مردم یک جامعه بسته می شود ، از جمله مواردی که باعث ظهور این قراردها می شود پچیده تر شدن زندگی امروزی می باشد ، یکی از این قراردادها اجاره به شرط تملیک است که بین اجاره دهنده و اجاره کننده بسته می شود.

 قرار دادی که در آن ذکر می شود بعد ازمدت زمان معینی از اجاره یک کالا اجاره کننده می توانند کالای مورد نظر را خریداری نماید یا بعد از مدت معینی اگه اجاره کننده تمام شرایط موجود در قرار اجاره را انجام دهد مال به او واگذار می شود ، اجاره به شرط تملیک گویند.

شاید برای شما پیش آمده باشد که در خانه ای اجاره ای باشید یا کالایی را بصورت کرایه ای گرفته باشید و از وسیله مورد نظر خوشتان آماده باشد. در این حالت اجاره به شرط تملیک به شما کمک می کند که کالای مورد نظر را بدست آورید.

در قالب این نوع قراردادها فرد می تواند تا مدت زمانی بصورت اجاره ای از کالا استفاده کند و بعد از آنکه  مبلغ مورد نظر کالا را به صورت اقساطی پرداخت نمود صاحب آن کالا می شود ، از جمله مزایای این قرار داد این می باشد که بعد از مدت زمان معینی فرد اجاره کننده می تواند کالای مورد نظر را خریداری نماید، و اگر به هر دلیلی با طرح اجاره به شرط تملیک کلاب رنتر کالایی را برای بلندمدت اجاره نموده اید و به هر دلیلی از آن خوشتان نیامد یا کاربردی که مدنظر شما بود را نداشت می توانید به راحتی با پرداخت اجاره مدت زمانی که کالا در اختیارتان بود محصول جایگزین را انتخاب کنید.

افرادی که منابع مالیشان محدود است با این شیوه می توانند کالای مورد نظر را خریداری نمایند که این هم به نفع اجاره دهنده است هم به نفع مالک. در واقع شما تصور کنید که که یکی از مزایای این قرار داد این می باشد که شما قبل از خریداری می توانید از کالای مورد نظر استفاده نمایید.

سایت کلاب رنتر پیشگام در خدمات اجاره می باشد. شما برای سوالاتی که در مورد اجاره به شرط تملیک دارید می توانید با کارشناسان موجود در کلاب رنتر تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی وسایل سفر

خرید اقساطی وسایل سفر
یکی از مسائلی که قبل از رفتن به مسافرت باید به آن توجه کنید بستن چمدان و اطلاع داشتن از لوازم ضروری برای مسافرت می باشد باید توجه کنید

فروش اپل قسطی

فروش اپل قسطی
همانطور که می دانید از ویژگی های بارز کمپانی اپل در ساخت گوشی های هوشمند استفاده از سیستم عامل آی او اس است که باعث شده است ...