اجاره تلویزیون lcd و تلویزیون led

کرایه تلویزیون lcd  و  led 

جهت اجاره تلویزیون lcd و تلویزیون led  به بخش اجاره تلویزیون سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

شاید نوع تکنولوژی به کار رفته و تفاوت تلویزیون های lcd و led را خیلی از افراد ندانند ، این 2 نوع نمایشگر تفاوت های اندکی دارند ، به طور  کلی می توان گفت که  led همان lcd می باشد ولی با این تفاوت که به جای استفاده از لامپ فلورسنت در پشت زمینه از لامپ led  استفاده شده است.

تلویزیون های lcd از کریستال مایع تشکیل شده اند که با عبور جریان الکتریکی به کریستال ها فرم می دهد ، لامپ های فلورسنتی که شبیه به مهتابی می باشد همان منبع نور در lcd  می باشد، و در نسل بعدی آن تلویزیون لامپ های led به کار گرفته شده است که این امر باعث افزایش عمر مفید لامپ های تلویزیون و بهبود میزان انرژی آن شده است.

دو نوع نوردهی در نمایشگر ال ای دی وجود دارد که به انتشار لبه ای و انتشار کامل معروفند. در انتشار لبه ای تعدادی لامپ led به صورت سری در لبه تلویزیون قرار دارد که در زمان نمایش تصویر ، نور را به کل تلویزیون پخش می کند و در انتشار کامل ، لامپ ها به صورت کامل کل صفحه را پوشش می دهند که در این شرایط کنترل بهتری برای نوردهی وجود دارد.

در پنل lcd هر پیکسل شامل 3 رنگ  قرمز ، سبز ، آبی می باشد که با عبور جریان از کریستال ، رنگ های مورد نیاز برای نمایش ساخته می شود ، در این تلویزیون به دلیل صفحه نورانی در پشت آن و عبور پرتوهای نورانی از آن کنتراست بالا را مشکل ساز کرده است ، به طوریکه عمق سیاه در این نوع تلویزیون زیاد نیست و در تاریکی مطلق مقداری نور از آن نشت می کند.

کلاب رنتر پیشگام در ارائه خدمات اجاره کالا و همچنین اجاره به شرط تملیک می باشد. شما می توانید برای بررسی کالاها و اجاره آنلاین به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید، جهت هرگونه پرسش با ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره تلویزیون lcd و اجاره led

اجاره تلویزیون lcd و اجاره led
تلویزیون های lcd و led یکی از فناوری هایی است که زندگی انسان بسیار تغییر داده است و این تغییرات باعث شده است که تصاویر بسیار با کیفیتی برای نمایش ...

کرایه باند فلش خور

کرایه باند فلش خور
اجاره تجهیزات صوتی کمک می کند تا با صرف هزینه ای مقرون به صرفه تجهیزاتی با قابلیت بالا را در اختیار داشته باشید.