اجاره وسایل صوتی و تصویری

نحوه وسایل صوتی و تصویری

اجاره وسایل صوتی و تصویری از بخش اجاره تجهیزات صوتی و تصویری در سایت کلاب رنتر امکانپذیر است..

امروزه ال جی و سامسونگ از جمله پرچمداران ساخت و تولید سیستم های صوتی و تصویری می باشند ، این کمپانی ها از فناوری های جدید به منظور تولید سیستم های صوتی و تصویری استفاده می کنند به گونه ای که سالانه نسل جدیدی از وسایل خود را روانه بازار میکنند.

اگر شما هم از علاقه مندان سیستم های صوتی می باشید قبل از هر اقدامی برای خرید سیستم های صوتی بهتر است اطلاعاتی راجب این سیستم ها به دست آورند. از جمله مشکلاتی که بسیاری از خریداران دارند این می باشد که تنوع سیستم های صوتی بسیار زیاد است از این رو انتخاب سیستم های صوتی برای آن ها بسیار مشکل است.

ال جی از جمله تولیدکنندگان برتر در حوزه ساخت سیستم های صوتی و تصویری می باشد ، بلندگوی ال جی FH2 برای کسانی طراحی شده است که تمام وقت خود را به منظور گوش دادن به موسیقی صرف میکنند. این مدل شبیه به چمدان های مسافرتی می باشد و با دستگیره های تلسکوپی و چرخ های قرار گرفته در زیر آن به راحتی می توانید آن را جابجا کنید

این اسپیکر قدرت صدای 50 واتی را دارد و تا 15 ساعت پخش موسیقی را جوابگو می باشد. همچنین این محصول در مقابل قطرات آب نیز مقاوم است باتری این اسپیکر قابل شارژ می باشد.

این دستگاه قابلیت پخش بی سیم از طریق بلوتوث را دارد و به طور همزمان می تواند به سه دستگاه بلوتوث را دارد.

پیش از این تلویزیون های 4k با کیفیت خیره کننده خود تحولی در دنیای لوازم تصویری ایجاد کردند.

اخیرا شرکت سونی یک قابلیت جدید را به تلویزیون های 4k-HDR خود اضافه کرد که آن استفاده از دستیار صوتی گوگل یا همان  Google assistant است.

بر روی ریموت این تلویزیون ها کلید میکروفون را فشار دهید و از این قابلیت استفاده کنید.

این قابلیت هوشمند در چنین تلویزیون هایی کمک می کند که بررسی و مشاهده محتواها با سرعت بیشتری انجام شود.

کلاب رنتر یک سایت معتبر اجاره کالا می باشد ، برای اجاره وسایل صوتی و تصویری می توانید از طریق این سایت اقدام کنید. در صورت هرگونه سوال با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه دوربین عکاسی حرفه ای

کرایه دوربین عکاسی حرفه ای
ثبت لحظات شیرین زندگی تبدیل به اطراتی لذتبخش می گردد که می توان با یادآوری آن ها شور و هیجانی درون خود ایجاد نمایید، توسط دوربین عکاسی می توان ...

کرایه تلویزیون ال سی دی

کرایه تلویزیون ال سی دی
تلویزیون ها از گذشته تا کنون برای افراد جذاب بوده اند. حتی زمانی که شبیه به یک جعبه کوچک بودند که تصاویر برفکی و سیاه و سفید را با صدای کم کیفیت...