کرایه کنسول بازی در تهران

کرایه کنسول بازی در تهران می توانید به بخش اجاره بازی و سرگرمی مراجعه فرمایید.

کرایه کنسول بازی در تهران را می توانید از کلاب رنتر سایت اجاره کالا دریافت نمایید و با کرایه کنسول های بازی  با مناسب ترین قیمت از یک سرگرمی و تفریح ارزان قیمت در عین حال سرگرمی کننده بهره مند شوید با کلاب رنتر از بهترین های روز دنیا می توانید ارزان استفاده کنید.

کرایه کنسول بازی در تهران

کنسول بازی ویدئویی، نسل هشتم شامل کنسول هایی هستند که از سال 2012 توسط نینتندو، مایکروسافت و سونی منتشر شده اند. برای کنسول های خانگی، نسل هشتم با انتشار Wii U در تاریخ 18 نوامبر 2012 آغاز شد و با انتشار PlayStation 4 در تاریخ 15 نوامبر 2013 و Xbox One در تاریخ 22 نوامبر 2013 ادامه یافت.

تولید و عرضه Wii U در سال 2017 متوقف شد تا راه را برای سوئیچ نینتندو در 3 مارس 2017، عرضه شد باز کند سوئیچ یک ترکیبی از کنسول دستی قدیمی و نوستالژیک که بسیاری دوست دار آن بودند و کنسول های بسیار هوشمند نسل هشتم امروزی است. این کنسول های ویدئویی به دنبال نسل هفتم پیشین خود یعنی Nintendo Wii، PlayStation 3 سونی و Xbox 360 مایکروسافت هستند.

نسل هشتم رقبای بسیار بزرگی دارند یکی از این رقبا سیستم عامل اندروید و آی او اس است گوشی های هوشمند و تبلت ها یکی از رقبای این کنسول بازی هستند که با جدیت تمام به عرصه رقابت آمده اند. به مراتب تعدد بالاتری نسبت به کنسول های بازی دارند و این رقبا بسیار حرفه ای به علت همگیر بودن خود راحتی حمل و بر آورده کردن نیاز جانبی دیگر از کنسول بازی بسیار جلو زده اند و این مشکلی است که بسیار کمپانی های تولید کننده را نگران کرده است.

البته بسیاری از بازی کنان و گیمر های حرفه ای متعقد اند بازی با سیستم عامل اندروید و آی او اس نسبت به کنسول بازی بسیار کمتر لذت بخش است و این خود جای امید را برای تولید کنندگان باقی گذاشته است.

در صورتی که در خصوص کرایه کنسول بازی در تهران نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات داشتید می توانید با ما تماس بگیرید و با دریافت مشاوره از کارشناسان ما در زمینه کرایه کنسول بازی در تهران و انتخاب بهترین بازی ها استفاده نمایید تا از یک سرگرمی بسیار مناسب بهره مند شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره کنسول بازی xbox

اجاره کنسول بازی xbox
نینتندو نام شرکتی است که که از اواسط دهه ۸۰ میلادی تا کنون نقش بزرگی در شکل‌گیری بازی‌های ویدیویی و تاریخ آن ایفا کرده است...

اجاره پلی استیشن 4 جایگزین خوبی برای دوران رکود اقتصادی

اجاره پلی استیشن 4 جایگزین خوبی برای دوران رکود اقتصادی
آشنایی با کنسول بازی پلی استیشن 4 و شرایط اجاره آن