سیستم صوتی

اجاره سیستم صوتی

برای اجاره سیستم صوتی به بخش صوتی و تصویری سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

                                                            

سیستم صوتی



امروزه بسیاری از افراد از سیستم های صوتی برای گوش دادن به موسیقی استفاده می کنند. در طول یک سال شما ممکن است در خانه خود جشن های مختلفی برگزار کنید، از این رو باید از سیستم های صوتی قوی استفاده کنید تا صدا به تمام قسمت ها برسد. شرکت های زیادی در زمینه تولید سیستم های صوتی فعالیت می کنند. سیستم های صوتی حرفه ای نه تنها در منزل برای برای گروه های موسیقی مورد استفاده قرار می گیرد. 

یکی از شرکت های فعال در زمینه ساخت سیستم های صوتی شرکت مارشال است. این شرکت امسال دو اسپیکر به نام های Stanmore II Voice و Action II Voice را معرفی کرد مارشال این دو محصول بر پایه الکسا آمازون طراحی شده اند. این دو دستگاه قرار است از گوگل اسیستنت نیز پشتیبانی کنند. این اسپیکرها کیفیت صدای خوبی دارند. طبیعتا ثابت شده است هرچه قیمت کیفیت بالاتر باید قیمت هم به نسبت آن بالا می رود بنابراین برای مدت زمان کوتاهی اجاره سیستم های صوتی بهتر از خرید آن است. 

یکی از کمپانی های فعال در زمینه ساخت سیستم صوتی کمپانی Allaire است. این کمپانی امسال یک اسپیکر سطح بالا را معرفی کرد که کیفیت صدای آن بسیار عالی است. این اسپیکرهای کامپیوتر دارای بلوتوث، ورودی دیجیتال، ورودی آنالوگ، یک ساب ووفر و یک پورت یو اس بی است. چیزی که باعث برتری این دستگاه شده است کیفیت صدای فوق العاده آن به ویژه صدای بیشتر در کنار دریافت صداهای متوسط با جزئیات دقیق است. از این اسپیکر شما می توانید در کنار کامپیوتر خانگی و سیستم های خانگی خود استفاده کنید.

اسپیکر Edifier e25 Luna Eclipse یک اسپیکر فوق مدرن است و طراحی زیبایی دارد. همچنین این محصول کیفیت صدای عالی دارد. این بلندگوها به شکل تخم مرغ هستند و در کنار صدای بیس قوی خود می توانند صداهای متوسط را نیز به خوبی پوشش دهند. هر یک از این بلندگوها مجهز به یک درایو سه و نیم اینچی هستند. این اسپیکرها نسبت به اسپیکرهای مشابه خود دارای امکانات بیشتری هستند.

اگر به دنبال اجاره سیستم صوتی هستید می توانید به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید این سایت ارائه دهنده انواع سیستم های صوتی است.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره ویدئو پروژکتور در بوشهر

اجاره ویدئو پروژکتور در بوشهر
ویدئو پروژکتور دستگاهی است که با متصل شدن به وسایل دیجیتالی مانند موبایل ، دوربین ، کامپیوتر می تواند تصاویر ورودی را با نور ...

اجاره باند و آمپلی فایر

اجاره باند و آمپلی فایر
برای مشاهده محصولات مربوط به بخش اجاره باند و بلندگو مراجعه کنید. اصطلاحات صدابرداری: در این قسمت از بخش اجاره ...