اجاره صوتی و تصویری

اجاره صوتی و تصویری با مناسب ترین قیمت

برای اجاره صوتی و تصویری به بخش صوتی و تصویری سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

                                                                 


اجاره صوتی و تصویری



شرکت های مختلفی در جهان در زمینه طراحی و تولید سیستم های صوتی و تصویری فعالیت می کنند این شرکت ها با استفاده از فناوری های روز دنیا توانسته اند کیفیت محصولات خود را تا حد زیادی بالا برده و به عنوان یک برند در ذهن همه ثبت گردد. یکی از لوازم تصویری که در همین چند سال اخیر ایجاد گردیده تلویزیون 8K است که در این بخش قصد داریم به بررسی این مورد بپردازیم. در سایت کلاب رنتر با توجه به آن که قیمت وسایل صوتی و تصویری افزایش یافته است ولی با این وجود در سایت کلاب رنتر می توان اجاره وسایل صوتی  و تصویری را تجربه نمود. 

شرکت سونی یکی از شرکت های فعال در زمینه ساخت وسایل الکترونیکی می باشد ما در اینجا قصد داریم به شما تلویزیون 8k این شرکت را معرفی کنیم سونی در این محصول از پردازنده X1 Ultimate به عنوان نسل جدید CPU های این شرکت استفاده کرده است نمونه اولیه محصولات این شرکت 85 اینچ هستند این محصول از فناوری HDR استفاده می کند که شدت نور 1000 بیت را نیز پشتیبانی می کند. 

شرکت ال جی از شرکت های فعال در زمینه ساخت سیستم های صوتی و تصویری است این شرکت یک نمایشگر OLED با دقت 8K را تولید کرده است که 65 اینچ می باشد و از تکنیک OLED با ویژگی Rollable استفاده می کند این نمایشگر 8K ال جی می تواند در ابعاد 77 تا 88 اینچ نیز تولید شود.

شرکت سامسونگ پرچمدار ساخت صفحه نمایشگرها می باشد این شرکت در صفحه نمایشگرهای جدید خود از فناوری micro LCD استفاده می کند دیودهای کوچک LED در کنار فناوری هایی چون کریستال مایع کم مصرفترین نوع نمایشگرها می باشند نمایشگرهای 150 اینچی از این فناوری استفاده می کنند در این فناوری دیودهای کوچک LED در ابعاد 100 میکرومتر کنار هم قرار گرفته اند این دیودها بطور مجزا از یکدیگر قادر به تولید نور و رنگ RGB می باشند. شرکت سامسونگ در تلاش است که از فناوری micro LCD در تلویزیون های بزرگ خود استفاده کند.

شرکت پاناسونیک نیز با تولید تلویزیون های Panasonic FZ950  و FZ800 در تلاش است که با سایر کمپانی ها رقابت تنگاتنگی داشته باشد این محصولات از فناوری HDR10 بطور کامل پشتیبانی می کنند. برای اجاره صوتی و تصویری ما به شما سایت کلاب رنتر را معرفی می کنیم این سایت خدمات گسترده ای را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.


سایر بلاگ های مرتبط

تلویزیون بزرگ شهری

تلویزیون بزرگ شهری
تلویزیون های شهری نمایشگر های بزرگی هستند که برای نشان دادن تصاویر رنگی و متحرک در فضاهای بزرگ هستند .

اجاره ال ای دی تهران

اجاره ال ای دی تهران
ال ای دی های امروز دنیای متفاوتی دارند ابعاد و اندازه های این ال ای دی ها می تواند برای شما که در حال تماشای تلویزیون هستید بسیار تاثیر کذار باشد ..