کرایه سیستم صوتی در اهواز

کرایه سیستم صوتی در جنوب کشور

کرایه سیستم صوتی در اهواز از بخش اجاره تجهیزات صوتی و تصویری در سایت کلاب رنترامکان پذیر است.

میکروفون ها حسگرهایی می باشند که صدا را به جریان الکتریسیته تبدیل می کنند ، در واقع می توان بیان کرد که میکروفون وسیله ای است که صوت را به الکتریسیته و نیز حسگری است که صوت را به سیگنال های الکتریکی تبدیل می کند.

میکروفون ها از نظر هسته داخلی انواع مختلفی دارند که عبارتند از میکروفون های داینامیک ، میکروفون خازنی ، میکروفون نواری ، میکروفون کریستالی ، میکروفون ذغالی ، میکروفون الکترومغناطیسی ، میکروفون تفنگی و میکروفون یواس بی.

میکروفون های داینامیک عمومی ترین نوع میکروفون ها می باشند که معمولا در مجالس و سالن ها دیده ایم ، در این نوع میکروفون نوسانات ناشی از موج صوتی ،دیافراگمی که سیم پیچ کوچکی به آن متصل شده را مرتعش می کند.

 این سیم پیچ در یک میدان مغناطیسی قرار می گیرد از این رو جریان الکتریکی در آن القا می شود ، که موج این جریان با صدای اصلی مطابقت دارد ، معمولا این میکروفون نسبت به فرکانس بالا یک جهته است  ، در حالی که نسبت به فرکانس پایین فاقد جهت است.

میکروفون خازنی دستگاهی است که در آن دیافراگم فلزی کاملا کشیده و نازک در نزدیکی سطحی فلزی و صاف قرار گرفته است ، زمانی که صدا به دیافراگم می رسد این قطعه به لرزش َدر می آید و فاصله بین دو صفحه خازن تغییر کرده و در نتیجه ظرفیت خازن تغییر می کند ، به این ترتیب که با نزدیک شدن صفحات عمل شارژ و با دور شدن آن ها عمل دشارژ انجام می شود.

 تغییرات ظرفیت خازن باعث تغییر جریان مدار نیز می شود ، با عبور جریان از دو سرمقاومت یک ولتاژ الکتریکی ظاهر می شود و به این ترتیب توانسته ایم تغییرات فشار صوتی را به تغییرات فشار الکتریکی تبدیل کنیم.در این تکنولوژی معمولا از تکنولوژی خازن برای تبدیل انرژی ارتعاشی ناشی از صدا به انرژی الکتریکی استفاده می شود.

کلاب رنتر پیشگام در ارائه خدمات اجاره کالا می باشد ، درصورت هرگونه سفارش شما می توانید به سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

کوچکترین اسپیکر های صوتی

کوچکترین اسپیکر های صوتی
برای اجاره سیستم صوتی از کلاب رنتر کلیک کنید. یکی از مشکلات اصلی بسیاری از محصولات حجم بالای آن است که باعث ...

اجاره انواع تلویزیون

اجاره انواع تلویزیون
تلویزیون ها در چند سال گذشته پیشرفت های چشمگیری کرده اند و علاوه بر افزایش کیفیت صفحه نمایش آن ، در ابعاد نیز با افزایش چشمگیری...