اجاره سیستم صوتی سونی

اجاره باند و بلندگو

اجاره سیستم صوتی سونی از بخش اجاره تجهیزات و لوازم صوتی در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

یکی از دغدغه های اصلی تمام برگزارکنندگان جشن ها این می باشد که مراسم خود را با کیفیت عالی برگزار کنند به همین دلیل سعی می کنند از تجهیزات مناسب در مراسم خود استفاده کنند از جمله تجهیزات مهم در بسیاری از جشن ها و مراسم ها سیستم های صوتی می باشد.

 همانطور که بر همگان آشکار است با گسترش تکنولوژی در حیطه سیستم های صوتی مدل های مختلفی از سیستم های صوتی سالانه روانه بازار می شود ، از این رو انتخاب سیستم صوتی مناسب برای بسیاری از افراد سخت می باشد و به همین منظور شما می توانید اقدام به اجاره سیستم های صوتی کنید.

 از جمله نکات مثبت اجاره سیستم های صوتی این می باشد که شما با صرف کم ترین هزینه می توانید از با کیفیت ترین سیستم های صوتی استفاده نمایید.

از مزیت های دیگر اجاره سیستم های صوتی این می باشد که شما دیگر نیازی به صرف هزینه های اضافی برای انبارداری ندارید ، در واقع با توجه به گسترش زندگی شهری و آپارتمان نشینی یافتن فضای کافی برای نگه داری سیستم های صوتی مشکل می باشد همچنین با اجاره سیستم های صوتی دیگر شما نیاز ندارید که هزینه اضافی برای حمل و نقل دهید.

سونی همواره یکی از برترین های صدا در جهان می باشد V4D یکی از سیستم های خانگی این شرکت می باشد این سیستم صوتی یک آمپلی فایر با توان 720 وات خروجی را کنترل می کند ، چیدمان بلندگوهای آن نیز به گونه ای می باشد که که یک ساب ووفر 20 سانتیمتری به همراه LED های رنگی ، دو عدد میدرنج 8 سانتیمتری و در نهایت دو عدد تیوتر 4 سانتی متری در این سیستم صوتی وجود دارد.

از جمله ویژگی های این سیستم صوتی قابلیت NFC ،دارای ورودی صدای آنالوگ ، دارای 2 ورودی میکروفن ، دارای 1 ورودی کامپوزیت ، دارای قابلیت قفل کودک و... می باشد.

کلاب رنتر پیشگام در اجاره کالا می باشد ، شما می توانید با مراجعه به سایت کلاب رنتر سفارش مورد نظر را به صورت آنلاین ثبت کنید ، جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. 

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره تلویزیون شهری در قم

اجاره تلویزیون شهری در قم
تبلیغات کار سخت و پیچیده ای است به منظور داشتن یک تبلیغات درست و مناسب شما باید برنامه های گسترده ای داشته باشید همه ...

اجاره دوربین فیلمبرداری اصفهان

اجاره دوربین فیلمبرداری اصفهان
اجاره دوربین فیلمبرداری اصفهان برای مشاهده محصولات به بخش اجاره لوازم دیجیتال مراجعه کنید منظره یاب الکترونیک ...