اجاره ps4 در قم

اجاره پلی استیشن در قم

برای اجاره ps4 در قم به بخش اجاره کنسول پلی استیشن در سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

در ایام تعطیلات اکثر دانش آموزان به سمت بازی های کامپیوتری روی می آورند امروزه این بازی ها در بین سنین مختلف فراگیر شده است و بسیاری از افراد وقت زیادی را صرف این بازی ها می کنند ، سونی با ساخت نسل جدید بازی های خود توانست انقلاب عظیمی را در بازی های کامپیوتری ایجاد کند ، پلی استیشن 4 کنسول بازی است که این شرکت در سال 2012 رونمایی کرد ، سخت افزار این دستگاه به گونه ای است که قابلیت اجرای بسیاری از بازی ها را دارد ما در اینجا قصد داریم شما را با بازی هایی که برای این دستگاه طراحی شده اند آشنا کنیم.

Overwatch یک بازی آنلاین دو نفره می باشد که به هیچ وجه شما نمی توانید آن را به صورت تک نفره انجام دهید. این بازی شامل کاراکترها و سطح های مختلف بازی است همچنین شامل مسابقات زیادی می باشد ، اگر شما هم نمی دانید که چه بازی انجام دهید پیشنهاد ما این بازی می باشد.

Inside یک بازی ماجراجویی مرگبار است ، برای این بازی شما باید چند ساعت وقت بگذارید این بازی پایان مرگباری دارد که شما انتظارش را نمی کشید.

Abzu بازی است که در آن مرگی وجود ندارد و شامل مراحل معما گونه ای است و در یک اقیانوس زیبا اتفاق می افتد ، کار شما با موجودات دریایی و نجات دادن سیاره است این بازی نیز چندین ساعت طول می کشد.

Flower بازی انحصاری پلی استیشن 4 است در این بازی شما یک گلبرگ زیبا هستید که باید سایر گلبرگ ها را جمع کنید.

Journey یک بازی انحصاری پلی استیشن 4 است ، از همان لحظات اولیه که نام بازی در بالای صفحه نشان داده می شود و شما می‌ مانید و صحرایی بی‌انتها، در اینجا هست که جادو آغاز می‌شود. کاراکتری انسان‌ نما، در رده هایی قرمز رنگ و با روبنده‌ای مشکی که فقط چشم‌هایش نمایان است. قابل  ذکر می باشد که موسیقی این بازی بسیار عالی است.

کلاب رنتر یک سایت اجاره آنلاین است ، برای اجاره ps4 در قم به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید ، در صورت سوال در مورد نحوه اجاره کنسول های بازی و شرایط آن می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه کنسول بازی ps4

کرایه کنسول بازی ps4
بازی های ps4 بسیار متنوع و گسترده هستند و کمپانی های بزرگی هستند که در قالب تیم های بزرگ و حرفه ای مشغول ساخت و ارائه بازی های ویدئویی ...

اجاره پلی استیشن

اجاره پلی استیشن
پلی استیشن محصولی از شرکت معروف و معتبر Sony است که سالهاست در ایران نیز ورود پیدا کرده و عرصه جدیدی را پیش روی علاقه مندان به ...