اجاره دستگاه بلندگو در اصفهان

اجاره دستگاه بلندگو در استان اصفهان

برای اجاره دستگاه بلندگو در اصفهان به بخش تجهیزات مراسم سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

                       اجاره دستگاه بلندگو در اصفهان

شاید سوال خیلی از افراد این می باشد که بلندگوها در سیستم های صوتی چه کاری انجام می دهند؟ بلندگو در سیستم های صوتی اهمیت زیادی دارد و بیش از 30 الی 50 درصد از کیفیت صدا به بلندگو بستگی دارد. در درون گوش انسان پرده نازکی به نام صماخ وجود دارد هنگامی که این پرده مرتعش می شود مغز انسان این ارتعاشات را به صورت صوت دریافت می کند یکی از عواملی که باعث ارتعاش پرده گوش انسان می شود تغییرات فشار هوایی است که با آن برخورد می کند.

صداهای اطراف ما بر اساس دو فاکتور تقسیم بندی می شوند که عبارتند از: فرکانس صوت و دامنه صوت هر چه فرکانس صوت بیشتر باشد مولکول های هوا با سرعت بیشتری تغییر مکان می دهند لذا صدایی که به گوش ما می رسد ریزتر خواهد بود. صدایی که از دامنه بیشتری برخوردار است هوا را بیشتر فشرده می کند و به علت اینکه پرده گوش را بیشتر به حرکت در می آورد صدا بلندتر شنیده می شود. دسیبل که بطور مخفف آن را با  dB نمایش می دهند واحد اندازه گیری شدت صوت است. بلندگو وسیله است که انرژی الکتریکی را به انرژی صوتی تبدیل می کند این وسیله نزدیک به 100 سال است که اختراع شده است در طول زمان انواع مختلفی از بلندگوها وارد بازار شده اند.

همانطور که می دانید بلندگو به عنوان یکی از مهمترین فاکتورهای یک مراسم شناخته شده و هم در مراسم عزاداری و هم در مجالس عروسی و تولد استفاده می شود ولی با این وجود برای آن که یک مراسم خوب و عالی برگزار نمایید باید بلندگوهای قوی و قدرتمندی استفاده نمایید. با توجه به بالا بودن قیمت بلندگو می توان به جای خرید آن به فکر اجاره باشید. برای اجاره دستگاه بلندگو در اصفهان ما به شما بزرگترین سایت آنلاین اجاره کالا، سایت کلاب رنتر را معرفی می کنیم.

مراحل کاری یک بلندگو به این شکل است که سیم پیچ درون بلندگو داخل یک میدان مغناطیسی قرار می گیرد و از طرفی به یک مخروط هم متصل است. وقتی جریان متناوب الکتریکی درون سیم پیچ ایجاد می شود این سیم پیچ تشکیل میدان مغناطیسی می دهد که با میدان مغناطیسی ناشی از آهنربا فاز هم نام و غیر هم نام تشکیل می دهد. این تغییرات باعث جذب سیم پیج به بالا یا پایین می شود با حرکت سیم پیچ مخروط نیز حرکت می کند مخروط با به حرکت درآوردن هوای اطراف باعث می شود که صدا ایجاد شود.


سایر بلاگ های مرتبط

اجاره گل مصنوعی در تهران

اجاره گل مصنوعی در تهران
اجاره گل مصنوعی در تهران گل مصنوعی یکی از تزئیناتی است که سال هاست بخش جدا نشدنی از تمامی زندگی در محیط هایی است ...

اجاره دستگاه مه ساز مجالس

اجاره دستگاه مه ساز مجالس
استفاده صحیح از رنگ ها و وسایل نورپردازی می تواند جلوه خاصی به مراسم شما دهند در واقع شما می توانید با استفاده از نورپردازی ...