کرایه کنسول ps4 در تهران

کرایه کنسول ps4

کزایه کنسول ps4 در تهران از بخش بازی و سرگرمی در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

امروزه با فرا رسیدن ایام تابستان شاهد آن هستیم که تمام خانواده ها به دنبال راهی برای پر کردن اوقات فراغت فرزندان خود می گردند به این منظور از شیوه های مختلفی استفاده می شود که می تواند بسیار پرهزینه باشد.

کنسول های بازی به دلیل تنوع در بازی های خود توانسته است طرفداران بسیار زیادی را در سرتاسر جهان جذب کند به این منظور ما به شما کرایه کنسول ps4 را پیشنهاد می کنیم شما با این کار می توانید بسیاری از هزینه های خود را کاهش دهید و اوقات به یاد ماندنی را برای فرزندانتان ایجاد نمایید.

کنسول ps4 یکی از کنسول های شرکت سونی می باشد شایان به ذکر است که این کمپانی در چند سال گذشته مدل های مختلفی از کنسول های بازی خود را روانه بازار کرده است که از آن جمله می توان به پلی استیشن 4 اسلیم اشاره کرد.

کنسول اسلیم از لحاظ سخت افزاری تغییر خاصی نسبت به مدل قبلی خود نکرده است و فقط از لحاظ ظاهری جمع و جورتر شده است همچنین نسبت به مدل قبلی خود کم صداتر می باشد.

از این کنسول بازی می توان به صورت ایستاده و افقی استفاده کرد اگر می خواهید از این کنسول بازی بطور عمودی استفاده کنید باید برای آن پایه ای تهیه کنید در غیر این صورت امکان افتادن آن وجود دارد.

از تغییرات دیگر این کنسول می توان به تغییرات کوچکی در دوال شاک اشاره کرد.تغییر در دوال شاک این کنسول اضافه شدن یک نوار آبی به قسمت بالای تاچ پد آن است. همچنین تغییر دیگر در نسخه اسلیم این کنسول مربوط به چراغ های آن می باشد که دیده نمی شود و چراغ آن در نسخه اسلیم بصورت led می باشد و یک دکمه خاموش و روش کردن نیز دارد.

کلاب رنتر به عنوان یک سایت اجاره کالا این امکان رابه شما می دهد که با کرایه کنسول ps4 در تهران از امکانات آن بهره مند شوید به این منظور شما می توانید از طریق سایت کلاب رنتر اقدام نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

قیمت پلی استیشن 4 اسلیم

قیمت پلی استیشن 4 اسلیم
پلی استیشن 4 که یکی از کنسول های بازی میباشد و جزو بروزترین کنسول های دنیا برای بازی می باشد .

اجاره کنسول بازی مشهد

اجاره کنسول بازی مشهد
کنسول های بازی سال های متمادی است که بین گروهای مختلف سنی طرفداران بسیاری دارند در چند سال اخیر ما شاهد بهبود سخت ...