اجاره تلویزیون های 4k و FULL HD

تلویزیون های 4k و FULL HD

جهت اجاره تلویزیون های 4K و FULL HD به بخش اجاره تلویزیون سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

طی چند سال گذشته آنچه در مورد میزان پیشرفت تلویزیون ها شنیدیم بیشتر در مورد میزان رزولوشن آن ها بود ، در عصر امروزه باید بگوییم که دیگر تمام اچ دی کافی نیست . در این بخش می خواهیم در مورد تکنولوژی تلویزیون های 4k که از جمله بهترین تلویزیون های موجود در بازار هستند صحبت کنیم.

 یک تلویزیون معمولی تمام HD که این روزها معمولا در هر خانه ای پیدا می شود، رزولوشن 1080 را داراست ،  یا به عبارت دیگر از تعداد 1920 در 1080 پیکسل تشکیل شده اند. به بیان ساده تر، 1920 پیکسل افقی در 1080 ردیف عمودی کنار یکدیگر قرار گرفته اند تا تلویزیون قادر به نمایش تصاویر HDوضوح بالا یا( High Definition) باشد.

واژه 4k  در واقع مربوط به وضوح تصویر صفحه نمایش دستگاه است. معمولا تلویزیون‌هایی که وضوح تصویر فول اچ‌دی را ارائه می‌کنند از نظر پیکسل‌بندی 1080 در 1920 پیکسلی هستند. اما تلویزیونی که وضوح تصویر نمایشگر آن4k باشد، پیکسل‌بندی 2160 در 3840 پیکسلی را به همراه دارد. از آنجایی که این صفحه نمایش‌ها از نظر طولی چیزی در حدود 4000 پیکسل را به همراه دارند به آن‌ها اصطلاحا 4k گفته می‌شود. بنابراین هنگامی که وضوح تصویر صفحه نمایش تلویزیونی 4k باشد، یعنی پیکسل‌های بیشتری در مساحت صفحه نمایش آن به کار گرفته شده و استفاده از پیکسل‌های بیشتر به معنای کیفیت، وضوح تصویر و یکپارچگی بیشتر تصاویر ارائه شده خواهد بود.

کلاب رنتر یک سایت اجاره کالا می باشد. شما می توانید در سایت کلاب رنتر ثبت سفارش را انجام دهید و کالای مورد نظر را درب منزل خود تحویل بگیرید. جهت پاسخ به پرسش های شما عزیزان با ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره دوربین فیلمبرداری اصفهان

اجاره دوربین فیلمبرداری اصفهان
اجاره دوربین فیلمبرداری اصفهان برای مشاهده محصولات به بخش اجاره لوازم دیجیتال مراجعه کنید منظره یاب الکترونیک ...

اجاره تلویزیون شهری led در مشهد

اجاره تلویزیون شهری led در مشهد
تکنولوژی های جدید زمینه ای برای تغییر چهره شهرها می باشد به گونه ای که ما شاهد استفاده از ابزار مدرن در سطح شهرها می باشیم ...