قیمت پروژکتور

قیمت اجاره پروژکتور

جهت مشاهده قیمت پروژکتور به بخش ویدئو پروژکتور سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.
ویدئو پروژکتور یا دیتا پروژکتور دستگاهی هست که متن ها ، تصاویر و فیلم ها را از دستگاه های دیجیتالی مانند موبایل ، کامپیوتر ، دوربین و ... دریافت می کند و با استفاده از نور بر روی سطح صاف یا پرده نمایش می دهد.

 وجه تمایز این دستگاه ها در میزان نور آن است که با واحد انسی لومنز اندازه گیری می شود به این معنا که کمترین این میزان  3000 که برای مکان های تاریک می باشد و بیشترین اندازه آن تا 6500 می رسد که برای مکان های پر نور می باشد . هرچه میزان نوردهی این دستگاه بیشتر باشد قیمت آن گرانتر می شود.

ویدئو پروژکتورها با ورودی برق 220 ولت کار می کنند و توان خروجی آن بستگی به میزان مصرف لامپ آن دارد. در مدل های قدیمی و ساده ورودی تصویر VGA  و AV  بود  و در مدل های جدیدتر از ورودی های HDMI و USB  استفاده می گردد.

سایز تصاویر ویدئو پروژکتورها عمدتا به 2 شکل است ، در مدل اول به صورت 4:3 که سایز تلویزیون های قدیمی است و تصویر به صورت مربع می باشد.حال به سراغ شکل دوم آن میرویم که سایز 16:9 است ، در این مدل تصویر کشیده تر است و مانند مانیتورهای امروزه می باشد. عمر لامپ این دستگاه ها تقریبا 3000 ساعت می باشد و پس از این زمان امکان سوختن این لامپ وجود دارد که می توانید آن را تعویض کنید.

دیتا پروژکتور ها برای پردازش و نمایش تصاویر از دو نوع تکنولوژی LCD  و DLP استفاده می کند. که در مدل های جدید اکثرا از DLP  استفاده می شود. تکنولوژی DLP  از انحراف آینه های میکروسکوپی استفاده می کند. این آینه های میکروسکوپی دیجیتالی  DMD  نام دارد. هرکدام از  آینه ها این توانایی را دارند که 5000 بار در ثانیه به عقب و جلو برود که منظور همان خاموش و روشن شدن است. شدت فرکانس به قدری بالا می باشد که چشم انسان نمی تواند آن را ببیند در مرحله بعدی با استفاده از چرخه رنگی (قرمز – سبز- آبی) این رنگ ها تولید می شود و سپس با استفاده از پردازش دیجیتالی ، تصاویر تولید می شود و نمایش داده می شود.

در تکنولوژی DLP  به دلیل نزدیک بودن پیکسل به همدیگر شاهد تصاویر صاف تری می باشیم همچنین کنتراست در این نوع دستگاه نسبت به بقیه زیادتر است و در نهایت حجم و وزن آن ها کمتر و عمر آن ها بیشتر از پروژکتورهای دیگر می باشد.

کلاب رنتر یک سایت اجاره کالا می باشد. جهت مشاهده و اجاره کالا به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید و همچنین شما عزیزان می توانید برای مشاوره رایگان در جهت معرفی بهترین کالاها با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره ویدئو پروژکتور در همایش ها

اجاره ویدئو پروژکتور در همایش ها
پروژکتورها از نظر میزان روشنایی در طیف وسیعی قرار دارند هر چه میزان روشنایی پروژکتورها بیشتر باشد شما به پول بیشتری برای خرید ویدئو پروژکتورها ...

باند فلش خور در تهران

باند فلش خور در تهران
تجهیزات صوتی و تصویری روز می توانند تاثیر زیادی بر روی کیفیت مراسم و رویدادهایی مانند جشن ، سخنرانی و ... داشته باشند.