شرکت در نمایشگاه بوستان گفت و گو تهران

شرکت در نمایشگاه بوستان گفت و گو

اگر جز افرادی هستید که به دنبال شرکت در نمایشگاه بوستان گفت و گو تهران هستند در ابتدای امر بهتر است اطلاعاتی راجب نمایشگاه هایی که در این مکان برگزار می شود به دست آورید.

                 شرکت در نمایشگاه بوستان گفت و گو در تهران

امروزه نمایشگاه ها اهمیت زیادی در توسعه صنعت و اقتصاد کشورها دارند به شکلی که همه کشورهای پیشرفته به دنبال این هستند که بخش نمایشگاهی خود را گسترش دهند و برای این کار محل هایی را نیز در نظر گرفته اند. بطور مثال در آلمان هر ساله نمایشگاه های متعدد و مهمی برگزار می شود. کشورهای در حال توسعه اهمیت چندانی به صنعت نمایشگاهی نمی دهند، کشور ما نیز از این امر مستثنی نیست. ایران از جمله کشورهایی است که اقتصاد آن به شدت وابسته به نفت است در چنین شرایطی دولتمردان به دنبال این هستند که این وابستگی را کاهش دهند. برگزاری نمایشگاه های مختلف بین المللی و داخلی در کشور عاملی برای توسعه اقتصاد کشور و توسعه بخش خصوصی است. در چنین شرایطی مدیران قسمت های مختلف با ایجاد مکان هایی برای برگزاری نمایشگاه می توانند به گسترش صنعت نمایشگاهی در کشور کمک کنند.

نمایشگاه بوستان گفت و گو یکی از مکان های موجود در داخل شهر تهران است که برای برگزاری نمایشگاه در نظر گرفته شده است. در این محل سالانه نمایشگاه های متعددی با اهداف گوناگون برگزار می شود و افراد زیادی در این محل جمع می شوند تا کالاهای خود را به فروش برسانند.

این محل به منظور گسترش توانمندی شهر تهران در ارائه و عرضه محصولات در فضایی به وسعت 9300 متر مربع و زیربنایی به مساحت 2000 مترمربع در اردیبهشت سال 1385 فعالیت خود را آغاز کرد.

در این نمایشگاه طراحی ساختمانی بیش از هر چیز دیگری خودنمایی می کند. این مکان معماری خاص خود را دارد. بوستان گفت و گو محل مناسبی برای برگزاری نمایشگاه های داخلی و خارجی است.

اگر به دنبال اجاره تجهیزات مناسب برای نمایشگاه هستید به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید. این سایت بزرگترین سایت اجاره آنلاین در سطح کشور است.

 

سایر بلاگ های مرتبط

عوامل مهم در انتخاب اسپرسوساز

عوامل مهم در انتخاب اسپرسوساز
نکته های مهم در انتخاب اسپرسو ساز

تجهیزات مورد نیاز در غرفه نمایشگاهی

تجهیزات مورد نیاز در غرفه نمایشگاهی
اجاره لوازم مورد نیاز در غرفه نمایشگاهی برای مشاهده محصولات به بخش اجاره تجهیزات نمایشگاهی مراجعه کنید. مهم ...