اجاره تبلت لنوو

کرایه تبلت لنوو

برای اجاره تبلت لنوو به بخش اجاره تبلت سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

 

تبلت های امروزی نمایانگر تغییری گسترده در صنعت سیستم های محاسباتی بشمار می روند و روز به روز در حال پیشرفت بوده و در مجموع ، تهدیدی جدی برای کامپیوتر های شخصی خواهند بود.

سهم اصلی در بازار تبلت در ابتدا فقط در اختیار شرکت اپل بود که توانست با عرضه ی سری تبلت آی پد انقلابی در عرصه تکنولوژی ایجاد نماید ولی در ادامه شرکت های دیگر مانند سامسونگ، اچ پی ، ایسوس و لنوو نیز به فکر ارائه تبلت افتادند.

شرکت لنوو ( LENOVO )یک شرکت چینی بسیار موفق در زمینه تولید انواع کامپیوتر است بعد از محبوبیتی که در بازار لپ تاپ کسب کرد به فکر خود نمایی در بازار تبلت نیز افتاد. تبلت های لنوو در ابتدا برای خیلی ها نا آشنا بودند و بعضی ها شک داشتند که اصلا چنین چیزی وجود داشته باشد،  قیمت کم این تبلت ها باعث شد که کم کم در بازار تبلت برای خودش جایگاهی پیدا کند.

تبلت های لنوو به لحاظ نرم افزاری (سیستم عامل) به دو دسته کلی تقسیم می شوند دسته ی اول تبلت های مبتنی بر اندروید و دسته ی دوم تبلت های مبتنی بر ویندوز می باشند.

انواع تبلت لنوو

  • تبلت های لنوو مبتنی بر اندروید

ویژگی های متنوع و کاربر پسند اندروید باعث شده که بیشتر شرکت های تولید کننده موبایل و تبلت دستگاه هایی با سیستم عامل اندروید بسازند تا اکنون تبلت های تولید شده لنوو با دو نام تجاری IdeaTab و Yoga Tablet به بازار معرفی شدند ، محدوده قیمت تبلت های اندروید لنوو بین 120دلار تا 330  دلاراست.

  • تبلت های لنوو مبتنی بر ویندوز

تبلت های ویندوزی لنوو به لحاظ سخت افزاری از تبلت های اندرویدی لنوو قوی تر می باشند، اما توصیه می شود که تبلت ویندوزی نخرید چون در حال حاضر خیلی از تبلت های ویندوزی در بازار یک نوع لپ تاپ ناقص هستند.

تبلت های ویندوزی لنوو به نام ثیتک پد به بازار عرضه شده اند ( به جزء یه مدل Idea Tab Lynx).در تبلت های ویندوزی لنوو از پردازنده های اینتل استفاده شده است.

محدوده ی قیمت تبلت های ویندوزی بین 630 دلار تا 2.229 دلار است.

چند نکته ی مهم در مورد تبلت های لنوو:

در مورد اینکه تبلت لنوو ارزش خرید دارد یا نه، نمیشود جواب دقیقی داد چون انتظارات و نیاز های هرکس ممکن است با بقیه فرق داشته باشد. این تبلت ها بیشتر برای مصارف عمومی مثل وبگردی مناسب هستند ، از بین تبلت های ارزان بازار میشود گفت تبلت های لنوو نسبتا بهترین ساختار سخت افزاری را دارند و همچنین این دستگاه مبتنی بر اندروید ضعیف تر از تبلت های ویندوزی لنوو است.

بهترین تبلت های لنوو برای اجاره

در بازار اجاره تبلت محصولات متنوعی وجود دارند اما برخی از تبلت ها به دلیل مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین طراحی ظاهری بسیار پر طرفدار هستند. در این مطلب قصد داریم به معرفی پر طرفدار ترین تبلت های لنوو برای اجاره بپردازیم. پس اگر قصد اجاره تبلت لنوو دارید با ما همراه باشید تا با دید بازی انتخاب نمایید. 

اجاره تبلت لنوو essential tab 7

تبلت لنوو essential tab 7 یکی از بهترین تبلت های میان رده ای لنوو است که در سال 2017 به بازار عرضه شد. این تبلت دو سال بعد در بازار اجاره تبلت وارد شد و از همان زمان طرفداران بسیاری پیدا کرد. صفحه نمایش 7 اینچی این تبلت تصاویر را با کیفیت 1024*600 پیکسل نمایش می دهد و پشتیبانی از 16 میلیون رنگ این تبلت را در نمایش جزئیات در دسته بهترین ها قرارداده است. اجاره تبلت لنوو اسنشال 7 برای نمایش محصولات گرافیکی در نمایشگاه مناسب است. پردازنده به کار رفته در این تبلت از نوع چهار هسته ای مدیا تک است و برای انجام پردازش های روزانه و نرم افزار های معمولی و گرافیکی مناسب است. سیستم عامل اندروید 7 همراه با یک گیگا بایت رم از مشخصات فنی این محصول است. اجاره تبلت لنوو essential tab 7


تبلت لنوو essential tab 7 دارای 16 گیگا بایت حافظه داخلی برای ذخیره فایل است و دوربین 2 مگا پیکسلی آن برای ثبت تصاویر مناسب است. پشتیبانی از بلوتوث و همچنین درگاه USB از دیگر ویژگی های این محصول است. به طور کلی اجاره تبلت لنوو به غرفه داران نمایشگاهی توصیه می شود. 

اجاره تبلت لنوو tab 8

تابستان سال 2017 لنوو محصول جدید خود یعنی lenovo tab 8 را به بازار عرضه کرد. این محصول دو سال بعد در بازار اجاره تبلت وارد شد و خیلی زود جای خود را در بین غرفه های نمایشگاهی باز کرد. صفحه نمایش 8 اینچی این محصول تصاویر را با کیفیت بالایی نمایش می دهد و به همین جهت برای نمایش تصاویر معرفی محصولات در نمایشگاه ایده آل است.این تبلت تنها 310 گرم وزن دارد و طراحی خوش دستی دارد که کاربر را در استفاده طولانی مدت خسته نمی کند. پشتیبانی از 16 میلیون رنگ تبلت لنوو tab 8 را برای نمایش تصاویر با جزئیات مناسب ساخته است.

 لنوو در ساخت این تبلت از پردازنده چهار هسته ای با سرعت پردازش 1.4 گیگا هرتز استفاده کرده است و آن را به سیستم عامل اندروید 7 مجهز ساخته است. استفاده از پردازنده گرافیکی مجزا این تبلت را در بین محصولات اجاره تبلت گرافیکی قرار داده است. لنوو تب 8 دارای 2 گیگا بایت رم برای انجام پردازش های گرافیکی است و به همین جهت به افرادی که به دنبال اجاره تبلت برای نصب نرم افزار های گرافیکی هستند توصیه می شود.

این تبلت در دو مدل با ظرفیت حافظه داخلی 32 و 128 گیگا بایتی به بازار عرضه شده است و البته از حافظه جانبی تا 256 گیگ پشتیبانی می کند به همین جهت هنگام اجاره این تبلت با محدودیت حافظه مواجه نخواهید بود. پشتیبانی از سیم کارت از دیگر مزیت هایی است که اجاره تبلت لنوو تب 8 به همراه دارد.

کلاب رنتر پیشگام در خدمات اجاره 

کالا می باشد. شما می توانید در سایت کلاب رنتر محصولات مورد نظر خود را بررسی کنید و پس از ثبت سفارش کالای مورد نظر را درب محل تحویل بگیرید. جهت پاسخ به پرسش های شما عزیزان با ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره پرینتر رنگی

اجاره پرینتر رنگی
برای چاپ بر روی هر کاغذی نیاز به وجود تجهیزات دیجیتالی نظیر دستگاه پرینتر است که اگر بخواهید تصاویر و نوشته ها به صورت رنگی چاپ شوند نیاز است ...

کرایه ویدئو پروژکتور فلش خور

کرایه ویدئو پروژکتور فلش خور
ویدئو پروژکتور ها بسیار پرطرفدار هستند! دلیل این امر می تواند این باشد که ویدئو پروژکتور ها به راحتی به محل دلخواه منتقل شده و راه اندازی می شوند.