اجاره لپ تاپ لنوو

کرایه لپ تاپ لنوو

اجاره لپ تاپ لنوو از بخش کرایه لپ تاپ سایت کلاب رنتر امکانپذیر است.

شما باید قبل خرید نحوه استفاده خود را از لپ تاپ مشخص کنید و بدانید دقیقا لپ تاپ را برای چه کاربردی می خواهید.

لنوو یک برند بسیار معتبر از دنیای دیجیتال می باشد که معروف ترین محصولات آن لپ تاپ و تبلت می باشد.

شاید نزدیک یک دهه است که لپ تاپ های لنوو راهی بازار ایران شدند و توانستند جایگاه بسیار مناسبی را برای خود به دست بیاورند.   

با اینکه لنوو تبلیغات زیادی در جهان کرده است اما امکان دارد بعضی افراد هنوز با این برند آشنایی نداشته باشند. اما باید به این نکته توجه کرد که این شرکت جزء 4 برند برتر در تولید لپ تاپ می باشد.

شرکت لنوو به عنوان یک کمپانی چینی و چند ملیتی شناخته شده است که دفتر مرکزی آن در پکن چین می باشد. اما خاطر نشان می گردد که چندین سال است این شرکت دست دوستی و همکاری با بزرگترین شرکت آمریکایی تولید کننده قطعات کامپیوتر که IBM نام دارد داده است. این ویژیگی که لنوو از جمله شرکت های چینی می باشد ولی با قیمت چینی و همچنین با کیفیت محصول آمریکایی آن را بسیار محبوب کرده است.

امروزه تمامی لپ تاپ ها در یک کانفیگ مشخص و استاندارد طراحی می شوند. که قابلیت اجرای نرم افزارهای سنگین و تخصصی را دارا باشند ، به طور معمول سخت افزار لپ تاپ ها از پردازنده سری core  و رم 4 گیگ به بالا و همچنین هارد 500 گیگ به بالا و گرافیک 2 گیگ به بالا بهره می گیرند.

نکته: در سخت افزار سیستم ها اگر از هاردهای ssd استفاده کنید کارایی و عملکرد بیشتری دارد و نسبت به hdd احتمال خرابی و سر و صدای کمتری دارد.

از بهترین مدل های لنوو که بسیار محبوب شده است می توان به Z500 و G580 اشاره کرد.  این لپ تاپ از لحاظ ساخت و همچنین کانفیگ سخت افزاری از بهترین مدل های لپ تاپ می باشد.

کلاب رنتر یک سایت معتبر در اجاره کالا می باشد که توانسته است با حسن نیت خود ، اعتماد مشتریان خود را جلب کند.شما می توانید برای مشاهده و اجاره کالا به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید. جهت پاسخ به پرسش های شما با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

چگونه یک لپ تاپ خوب انتخاب کنیم

چگونه یک لپ تاپ خوب انتخاب کنیم
چگونه یک لپ تاپ خوب انتخاب کنیم. پاسخ این سوال قبل از هرچیز بستگی به نوع نیاز و فعالیتی که قصد دارید با لپ تاپ انجام دهید بر می گردد.

اجاره تبلت سامسونگ

اجاره تبلت سامسونگ
بعد از گوشی موبایل یکی از معروفترین تکنولوژی های ساخته شده توسط بشر تبلت است که دارای کارایی و عملکرد فوق العاده بالایی می باشد ولی قیمت ...