کرایه تلویزیون lcd

کرایه تلویزیون lcd در تهران

کرایه تلویزیون LCD از بخش اجاره تلویزیون سایت کلاب رنتر امکانپذیر است.

Lcd از عبارت ( Liquid Crystal Display ) تشکیل شده است که به معنای صفحه نمایش کریستال مایع می باشد. مولکول های مایع بر عکس جامدات به هر طرف که می خواهند می توانند حرکت کنند. این ماده آرایش خاصی نسبت به همدیگر دارد و خصوصیاتی شبیه به مایع و جامد را دارا می باشد. این مواد به شدت به دما حساس است به این معنی که اندکی حرارت نیاز است تا این ماده به حالت مایع در بیاید و به هر طرف حرکت کند همچنین در صورت سرما به حالت جامد در می آید و ثابت می شود.

بین کریستال های مایع بارهای الکتریکی قرار داده شده است ، با تغییر دادن ولتاژ، کریستال های مایع می توانند خواص نوری که از بین آن ها عبور می کند را تغییر دهند. این تلویزیون ها برای نوردهی پشت زمینه از منبع فلورسنت بهره می گیرند.

تعداد لامپ های نئون تاثیری در کیفیت تصویر ندارد و اگر برای یک لامپ مشکلی پیش بیاید لامپ دوم به عنوان پشتیبان عمل می کند . عمر مفید این لامپ ها معمولا 50000 ساعت می باشد و پس از آن امکان سوختن لامپ وجود دارد.

ضعف تلویزیون های LCD  در عمق رنگ مشکی آن است ، به صورتی که در مشکی مطلق این نوع تلویزیون مقداری نور نشت می دهد این مشکل در تلویزیون های نسل های بعدی رفع شده است.

Thin Film Transistor ) TFT) به معنای ترانزیستور باریک فیلمی است. این نوع تکنولوژی در صفحات نمایش LCD می باشد.

این نوع صفحه نمایش را می توان به عنوان پر استفاده ترین فناوری در دستگاه های دیجیتالی دانست ، در این حالت پیکسل ها به صورت سطر و ستونی مطرح و آدرس دهی می شوند.

زمانی که همه pixel های یک سطر با یک ولتاژ منفی تحریک شوند و همه pixel هایی که در یک ستون قرار گرفته‏ اند با یک ولتاژ مثبت شارژ شوند، آن پیکسلی که در تقاطع این سطر و ستون قرار گرفته است بالاترین ولتاژ را دریافت کرده و سوئیچ می‏شود.

کلاب رنتر یک سایت اجاره کالا می باشد. شما می توانید در جهت مشاهده و اجاره کالاهای مختلف به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید. جهت پرسش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

قیمت ماژول تلویزیون شهری

قیمت ماژول تلویزیون شهری
تلویزیون های شهری از قطعاتی تشکیل شده است که به آنها ماژول و یا پنل گفته می شود. این پنل های از چراغ های ال ای دی تشکیل شده اند.

کرایه تلویزیون شهری کرج

کرایه تلویزیون شهری کرج
تلویزیون های شهری نمایشگر های بزرگی هستند که می توانند به زیبایی محتواهای چندرسانه ای را در مکان های پرجمعیت...