کرایه بازی های xbox one

کرایه بازی های xbox one در تهران و شهرستان ها

برای کرایه بازی های xbox one به بخش بازی و سرگرمی سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید.


کرایه بازی های xbox one


مایکروسافت یکی از شرکت هایی است که توانسته است با ساخت کنسول ایکس باکس وان انقلاب عظیمی در ساخت کنسول های بازی ایجاد کند. گیمرهای زیادی در سراسر جهان از کنسول های بازی این شرکت استفاده می کنند. ایکس باکس وان قادر به اجرای بازی های متنوعی است. متاسفانه مشکل بسیاری از کاربران قیمت بالای این بازی ها است. اگر به دنبال تجربه بازی های جدید هستید، می توانید اقدام به کرایه بازی های xbox one نمایید.

بازی Fortnite یک بازی سندباکس و Co-op است که توسط استودیوهای Epic Games و People Can Fly بازسازی شده است. این بازی در سبک بقا می باشد. داستان بازی با ناپدید شدن اکثر مردم کره زمین شروع می شود. طوفان سهمگینی اتفاق افتاده اند و موجوداتی زامبی شکل بر روی کره زمین آمدند و حیات بازماندگان را تهدید می کنند. بازماندگان، میدانی به نام شیلدهای طوفان را ساخته اند که طوفان ها و ابرها را کنار می زند و به بازماندگان اجازه می دهد که پناهگاه هایی را در داخل شیلد برای خود بسازند. بازیکنان در نقش فرماندهانی می باشند که باید از شیلد خود خارج شوند و داخل طوفان بروند و سعی کنند که منابع لازم را برای خود پیدا کنند.

بازی Far Cry 5 در سبک اکشن و ماجراجویی است. در این نسخه بازی شما در Hope County واقع در ایالت مونتانای آمریکا قرار دارید. این سرزمین مملو از انسان های آزاده است اما فرقه ای خطرناک به نام Eden’s Gate این منطقه را تهدید می کنند. شما باید در مقابل این گروه بایستید و با تشکیل گروه مقاومت منطقه را از شر این گروه خلاص کنید. شما در نقش معاون کلانتری هستید که باید به مردم شهر کمک کنید. شما علاوه بر انتخاب اسلحه های مختلف قادر هستید که از خودروها و هواپیماهای داخل بازی استفاده کنید.

اگر به دنبال کرایه بازی های xbox one هستید به سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید. این سایت ارائه دهنده انواع بازی های ویدئویی است.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره پلی استیشن 4

اجاره پلی استیشن 4
با نزدیک شدن به عید نوروز اکثر خانواده ها برای تعطیلات خود برنامه ریزی می کنند و به دنبال این هستند که به بهترین نحوه از روزهای تعطیل خود استفاده کنن

اجاره ایکس باکس 360

اجاره ایکس باکس 360
کنسول های ایکس باکس از جمله وسایل سرگرمی بسیار رایج در بین کودکان و نوجوانان می باشد ، این کنسول که توسط شرکت ...