کرایه جرثقیل

کرایه جرثقیل

جهت کرایه جرثقیل به بخش صنعتی و کشاورزی سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

کرایه جرثقیل

شرایط امروز زندگی بشر به گونه ای است که برای انجام کارهای مختلف خود مجبور است که از وسایل مختلفی استفاده کند. در اطراف ما وسایل سنگینی وجود دارند ما برای جابه جایی این وسایل تنها قادر نیستیم که از نیروی خود استفاده کنیم. جرثقیل ماشینی است که از آن برای حرکت ادن اجسام از مکانی به مکان دیگر مانند بالا بردن،پایین آوردن و جابه جایی در راستای افقی استفاده می شود. اولین جرثقیل ها توسط یونیان باستان برای حرکت دادن اجسام ساخته شد. در قرون وسطا جرثقیل های برای بار زدن و تخلیه کشتی رایج شد. این جرثقیل ها کمک زیادی به حمل کالاها کردند.

اولین نوع جرثقیل های صنعتی 4000 سال پیش در مصر ساخته شدند. این ماشین های اولیه از یک تکیه گاه افقی، دو تکیه گاه عمودی و یک بازوی گردان تشکیل شده اند. برای تعادل در یک طرف وزنه تعادلی و در طرف دیگر بازوی گردان که آب و یا کالاها را جابه جا کند استفاده می شود. در طول سال ها قابلیت های جدیدی به جرثقیل ها اضافه شد تا جرثقیل های امروزی ساخته شوند. امروزه در بازار انواع جرثقیل ها موجود است. جرثقیل ها از مواد مختلفی ساخته می شوند ماده مورد اسشتفاده در ساخت جرثقیل فولاد است. فولاد از جنس آهن و کربن است. برای استحکام آن از عناصری نظیر کروم،نیکل و... استفاده می شود.

انواع جرثقیل ها عبارت است از: جرثقیل های آویز،جرثقیل های سقفی،جرثقیل های دروازه ای،چرثقیل های طره ای و...

جرثقیل یک ماشین، دکل و یا سازه مرتفع است که توسط طناب و قرقره هایی برای بالا کشیدن یا پایین آوردن اشیا از آن استفاده می شود.

جرثقیل ها به دو روش کنترل می شوند در روش اول یک کاربر درون کابین نشسته و به وسیله دکمه هایی که با یک کابل به ایستگاه کنترل وصل هستند جرثقیل را کنترل می کند. در روش دیگر از کنترل بی سیم استفاده می شد.

جرثقیل ها از گذشته تا به امروز کاربرد بسیاری در زندگی بشر داشتند. بسیاری از افراد در حوزه های عمرانی و حتی برای جابه جایی وسایل سنگین خود از جرثقیل استفاده می کنند. بطور کلی می توان گفت که این وسیله کاربرد فراوانی در زندگی بشر دارد. در بسیاری از موارد دیده شده است که انسان نمی تواند به راحتی اجسام سنگین را جابه جا کند و برای جابه جایی آن ها به جرثقیل نیاز دارد. اگر به دنبال تهیه جرثقیل هستید به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید تا از طریق این سایت جرثقیل مورد نظر خود را کرایه کنید. کلاب رنتر یک فروشگاه آنلاین است. این سایت به دنبال این است که نیازهای شما را رفع کند.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره تجهیزات صنعتی و کشاورزی

اجاره تجهیزات صنعتی و کشاورزی
امروزه ما شاهد افزایش جمعیت در نقاط مختلف جهان به خصوص ایران می باشیم. در گذشته جمعیت مردم کمتر از این مقدار بود و بیشتر کارها دستی انجام می شد. خانه های

کرایه غلتک

کرایه غلتک
راه عاملی است که حرکت را برای انسان از یک محل به محل دیگر راحت کرده است. بطور کلی تاریخ نشان می دهد که راه سازی از زمان های بسیار دور وجود داشته است