تلویزیون بزرگ شهری

تلویزیون شهری

برای مشاهده محصولات تلویزیون شهری به بخش اجاره تلویزیون مراجعه کنید.

تلویزیون های شهری نمایشگر های بزرگی هستند که برای نشان دادن تصاویر رنگی و متحرک در فضاهای بزرگ مانند نمایشگاه ها ، مراکز خرید ، فرودگاه ها ، سالن های ورزشی ، چهارراه ها و ... استفاده می شوند.

تصاویر منتشر شده از این تلویزیون های از طریق نور چراغ های ال ای دی ساخته می شود و مانند تلویزیون های ساده از پیکسل خبری نیست.

بزرگترین مزیت تلویزیون های شهری این است که در ابعاد و سایز محدودیتی ندارند و می توانند نمای یک ساختمان را تبدیل به نمایشگر کنند.

این تلویزیون ها از ماژول هایی تشکیل شده اند که از اتصال آن ها به یکدیگر صفحه نمایش تلویزیون شهری شکل می گیرد و هرچه تعداد ماژول بیشتری به هم متصل شود، صفحه نمایش تلویزیون شهری بزرگتر می شود.

کلاب رنتر به عنوان سایت اجاره کالاهای دیجتال ، صوتی و تصویری نمونه هایی از این محصولات را در خود جای داده که قابل اجاره هستند.

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه باند و آمپلی فایر

کرایه باند و آمپلی فایر
باند و آمپلی فایر معمولا برای برگزاری مراسم ها و نمایشگاه ها استفاده می شود که در ادامه بیشتر درباره آن توضیح خواهیم داد .

کرایه تلویزیون با بهترین قیمت

کرایه تلویزیون با بهترین قیمت
تلویزیون ها یکی از دستگاه هایی هستند که می توانید برای نمایش تبلیغات و اطلاعات از آن ها هم استفاده کنید دستگاه تلویزیون دیگر یک دستگاه ساده برای ...