اجاره بابکت

اجاره بابکت در تهران

جهت اجاره بابکت به بخش کشاورزی و صنعتی سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

اجاره بابکت

اکثر وسایل و ماشین آلاتی که در کشور ما استفاده می شوند، معمولا به نام شرکت هایی شناخته می شوند که این محصولات را تولید می کنند. ماشین بابکت نیز از این امر مستثنی نیست. این وسیله نام خود را از شرکتی گرفته است که این وسیله را ساخته است. این شرکت محصولات باکیفیتی را روانه بازار فروش می رسد. ما همچنان شاهد این هستیم که مینی لودرهای این شرکت با نام بابکت شناخته می شوند.

از زمانی که برادران کلر در آمریکا مینی لودرهای کوچک را برای کشاورزی ساختند چیزی حدود 60 سال می گذرد. البته تا قبل از آن نیز ماشین آلات و وسایل مختلفی در کشورهای دیگر ساخته شد. بابکت با محصولات قبلی بسیار تفاوت دارد. بابکت ها بولدزرهای کوچکی هستند که برای انجام کارهای کوچک نظیر ساختمان سازی،کشاورزی و راهسازی ساخته شده اند. این ماشین ها براساس سیستم حرکتی خود به دو نوع زنجیری و لاستیکی تقسیم می شوند. مینی لودرها این امکان را برای شما فراهم می آورند که غلتک و یا مته های حفاری را به آن وصل کنید. ابزارهای فراوانی وجود دارند که شما می توانید آن ها را به این مینی لودرها وصل کنید.

یکی از شناخته شده ترین بابکت ها مدل بکهو است. این ماشین ها لودرهای کوچکی هستند که در پشت خود بیل مکانیکی دارند. به وسیله این ماشین ها شما قادر هستید که کارهای سبک را انجام دهید. این وسیله هم بیل مکانیکی می باشد و هم لودر. این وسیله بخاطر دو کاره بودن بسیار پرطرفدار است. اصطلاح بکهو از شخم زدن زمین می آید. از آنجا که بیل های مورد استفاده در این بابکت ها برای کندن زمین استفاده می شوند چنین نامی روی آن ها گذاشته شده است.

بابکت ها بکهو در زمینه حفاری و گودبرداری قادر هستند بسیار موفق عمل کنند. به کمک بیلی که در پشت ماشین قرار دارد می توانید گودال بکنید و با لودری که در جلوی ماشین است عملیات خاکبرداری را انجام دهید. از بابکت های بکهو شما می توانید در بسیاری از پروژه های ساختمانی استفاده کنید. کوچک بودن این نوع بابکت ها باعث می شود که جلوی سایر وسایل نقلیه گرفته نشود.

بابکت های چرخ زنجیری همان مینی بولدوزرهایی هستند که به جای چرخ از زنجیر استفاده می کنند. از این رو فشار کمی به سطح زمین وارد می کنند. این ماشین آلات به راحتی روی سطوحی که ماشین آلاتی با چرخ لاستیکی قادر به حرکت نیستند، حرکت کنند. همچنین در مناطقی با شیب بیش از 60 درجه شما به راحتی می توانید از این وسیله استفاده کنید. این بولدوزرها به راحتی در مناطقی که سنگلاخ هستند قادر به استفاده می باشند.

از این ماشین آلات شما به شکل گسترده می توانید در راه سازی استفاده کنید. جهت اجاره بابکت پیشنهاد ما به شما این است که به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید تا از طریق این سایت سفارش خود را انجام دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره اره برقی

اجاره اره برقی
در گذشته مردم مجبور بودند که برای بریدن چوب و سایر چیزها از اره دستی استفاده کنند. امروز شرایط کاملا تغییر کرده است به گونه ای که شما با استفاده از

اجاره موتور برق

اجاره موتور برق
امروزه در بسیاری از بخش های صنعتی بسیاری از وسایل با برق کار می کنند. یکی از مشکلات رایج قطعی برق می باشد در چنین شرایطی بسیاری از این بخش ها قادر نیستند