کرایه تبلت 10 اینچ

نحوه کرایه تبلت 10 اینچ

به منظور کرایه تبلت 10 اینچ به بخش اجاره لوازم دیجیتال در سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

با توجه به اینکه امروزه بازار تبلت ها مانند گذشته پر رونق نیست و تولید کنندگان رغبت چندانی به تولید نسخه های جدید ندارد .تمایل افرادی که برای زمان های خاص به نمایشگرهای بزرگ لمسی احتیاج دارند بیشتر به سمت اجاره این کالاها رفته است.مزیت اجاره تبلت نسبت به خرید آن علاوه بر کاهش هزینه، تست بهره وری تبلت است. بسیاری از خریدارانی که برای انجام پروژه های خود نیاز به خرید تعداد زیادی تبلت دارند، پیش از خرید با اجاره تبلت های مختلف کارایی آن ها را با هم مقایسه کرده و در نهایت تصمیم گیری می کنند. در این بین یکی از فاکتورهای مهمی که در هنگام خرید و یا اجاره تبلت به آن توجه می شود ابعاد دستگاه و سایز صفحه نمایش است.

بهترین تبلت برای اجاره

وقتی صحبت از اندازه مناسب تبلت به میان می آید جایی برای کلی گویی نیست. کاربرد های متفاوتی که از تبلت ها انتظار می رود و همچنین طیف متنوع کاربران، تعاریف متعددی از تبلت مناسب ارائه کرده است. اما اگر از لحاظ آماری سخن بگوییم بی تردید کرایه تبلت 10 اینچی از دیگر محصولات پیشی می گیرد. دلیل آن هم مشخص است. عمده مشتریان اجاره تبلت غرفه داران نمایشگاهی هستند که با طیف مشخصی از بازدیدکنندگان مواجه اند و به همین جهت به دنبال کرایه تبلت با صفحه نمایش بزرگ و البته خوش دست هستند و به همین جهت کرایه تبلت 10 اینچی گزینه ای ایده آل برای آن ها به شمار می رود.

با عبور از نخستین فیلتر انتخاب بین اجاره تبلت 10 اینچی سامسونگ و سونی و ایسوس و لنوو است. اگر صحبت از خرید بود بدون شک تاثیر برند و بازاریابی های آن روی انتخاب به صورت محسوس قابل توجه بود. اما مشتریان بازار اجاره منطقی تر برخورد می کنند و به جای توجه به برند محصول به دنبال کارایی های واقعی آن هستند. به همین جهت پرسشی که در این جا مطرح می شود کارایی سخت افزاری و نرم افزاری تبلت است. انتخاب سیستم عامل مناسب یکی از فاکتورهایی است که توجه ویژه ای به آن می شود و به همین جهت تبلت هایی که سیستم عامل ویندوز دارند رقابت را به اندرویدی ها می بازند. در نهایت برنده اصلی میدان کرایه تبلت 10 اینچی با اقتدار سامسونگ است.

اجاره تبلت 10 اینچی سامسونگ

سامسونگ از تولیدکنندگان برتر تبلت ها می باشد و به ساخت تبلت هایی با کیفیت بالا شهرت دارد. galaxy tab a از جمله تبلت های این شرکت است که دارای قلم مخصوص است. این دستگاه دارای یک نمایشگر 10.1 اینچی می باشد که رزولوشن آن 1920 در 1200 است ، در این مدل از یک تراشه اگزینوس 7870 استفاده شده است ، حافظه رم آن 2 گیگابایت می باشد و حافظه داخلی آن 16 گیگابایت است.

از دیگر ویژگی های این تبلت دوربین آن است که لنز پشتی آن 8 مگاپیکسل و لنز جلوی آن 2 مگاپیکسل است و همچنین سیستم عامل اندروید 6 در آن استفاده شده است.

در میان تبلت های اندرویدی تبلت های ارزان قیمت نیز وجود دارند که زن پد 10 ایسوس یکی از آنهاست ، این تبلت اندروید 6 مارشمالو را روی خود دارد و بعید است به نسخه بالاتری آپدیت شود ، نمایشگر آن 10.1 اینچ است و رزولوشن تصویر در آن 1280 در 800 است این دستگاه از تراشه Intel Atom Z3560 استفاده می کند.

حافظه رم این دستگاه 2 گیگابایت است و حافظه داخلی آن 32 گیگابایت است. همچنین دوربین پشتی آن 5 مگاپیکسل است و دوربین جلویی آن 2 مگاپیکسل است.

تبلت های لنوو از جمله تبلت هایی با قیمت مناسب می باشند که تنوع کمی دارند. Lenovo Yoga Tab 3 10 YT3-X50M دارای صفحه 10.1 اینچی می باشد که رزولوشن تصویر آن 1280 در 800 است در این دستگاه از تراشه اسنپدراگون 210 کوالکام استفاده شده است . حافظه رم آن 2 گیگابایت است حافظه داخلی آن 16 گیگابایت است دوربین این دستگاه 8 مگاپیکسلی است.

کلاب رنتر یک سایت معتبر اجاره کالا است. شما می توانید جهت کرایه تبلت 10 اینچی به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره تبلت سامسونگ

اجاره تبلت سامسونگ
بعد از گوشی موبایل یکی از معروفترین تکنولوژی های ساخته شده توسط بشر تبلت است که دارای کارایی و عملکرد فوق العاده بالایی می باشد ولی قیمت ...

اجاره لپ تاپ مشهد

اجاره لپ تاپ مشهد
برای مشاهده سایر محصولات مشابه به بخش اجاره وسایل دیجیتال مراجعه کنید. لپ تاپ در برندهای مختلف و ویژگی‌های خاص ...