بخش های مختلف باند صوتی

کرایه سیستم صوتی در تهران و شهرستان ها

برای کرایه سیستم صوتی به بخش صوتی تصویری سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

                                                                           

بسیاری از افرادی که به موسیقی علاقه مند اند به دنبال استفاده از تجهیزات صوتی پیشرفته می باشند. همانطور که برهمگان آشکار است با گسترش تکنولوژی سیستم های صوتی نیز در حال پیشرفت است. به گونه ای که سالانه سیستم های صوتی جدیدی وارد بازار می شوند. با توجه به این موضوع، اجاره سیستم های صوتی به صرفه تر بوده و شما با اجاره این وسایل می توانید از سیستم های صوتی با کیفیت بالا استفاده کنید. همچنین این روش بسیاری از هزینه های جانبی از جمله هزینه انبارداری را کاهش می دهد. 

در این بخش به توضیح مختصر درباره اقلام و لوازم گوناگون در این زمینه می پردازیم:

 ساب ووفرها: برای پخش صداهای بم به کار می روند. البته بلندگوها تا حدی این کار را انجام می دهند. این بلندگوها بزرگ نمی باشند و معمولا برای تقویت صدایی که از بلندگوهای معمولی خارج می شود کاربرد دارند ساب ووفر ها به دلیل ایجاد صدای بم بسیار مورد علاقه دوستداران موسیقی می باشند معمولا برای راه اندازی نیاز به آمپلی فایر ندارند.

توییترها: معمولا برای پخش صدای زیر مورد استفاده قرا می گیرند. در واقع توییترها می توانند باعث ایجاد صدای زیبایی برای علاقه مندان به موسیقی شوند البته شایان به ذکر است که بلندگوها در داخل خود توییتر دارند اما برای پخش صدای حد واسط استفاده از توییترها مورد نیاز است.

همانطور که می دانید هر بلندگویی قابلیت پخش سه نوع صدا را دارد یعنی پخش صدای زیر،پخش صدای حد واسط و پخش صدای بم. در واقع میدرنج قابلیت تفکیک صدا را ندارد و تنها قابلیت پخش صدای حد واسط را دارد و باید از یک ساب ووفر و توییتر کنار این بلندگو استفاده شود شما با استفاده از ساب ووفر و میدرنج کنار هم می توانید صدای باکیفیتی را ارائه دهید.

آمپلی فایر ها وظیفه افزایش کیفیت صدا را دارند و میتوانند قدرت صدای خروجی را افزایش دهند.

کلاب رنتر یک سایت معتبراجاره کالا می باشد شما با کرایه سیستم صوتی می توانید از امکانات این تجهیزات استفاده کنید در صورت هر گونه سوال با کارشناسان کلاب رنتر تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

قیمت تلویزیون اجاره ای

قیمت تلویزیون اجاره ای
تلویزیون ها امروزه با پیشرفت بسیار زیادی رو به رو شدند و استفاده از آنها در نمایشگاه ها و مکان های عمومی بسیار مرسوم شده است....

اجاره تلویزیون led در اهواز

اجاره تلویزیون led در اهواز
تلویزیون ها می تواند یک عامل مهم و تاثیر گذار روی هر فرد باشد . به طوری که متخصصان تبلیغات اظهار کرده اند که رسانه می تواند ...