اجاره پرینتر در کرج

برای مشاهده لیست قیمت و شرایط اجاره پرینتر در کرج به بخش اجاره پرینتر مراجعه نمایید. 

چرا اجاره پرینتر؟

پرینتر یکی از ملزومات دفاتر اداری و مراکز آموزشی است. همچنین دانش آموزان و دانشجویان برای انجام پروژه های درسی خود به پرینتر نیاز دارند. هزینه های بالای چاپ از یک سو و نیاز به رفت و آمد از سوی دیگر بسیاری را به فکر تهیه پرینتر انداخته است. اما خرید پرینتر آن هم برای کاربرد های موقت به هیچ عنوان مقرون به صرفه نیست. دو مورد زیر را در نظر بگیرید. 

یک موسسه آموزشی قصد برگزاری کارگاه های طراحی و چاپ دارد و به همین منظور برای چند روز نیاز به تعدادی پرینتر رنگی دارد. در این شرایط خرید این حجم از پرینتر آن هم برای کاربرد های چند روزه مناسب نیست. 

برای مورد دوم پروژه ای را در نظر بگیرید که به حجم بالایی پرینت در شیفت شب نیازمند است. در این مورد هم چون پروژه کوتاه مدت است در نتیجه خرید پرینتر به هیچ عنوان به صرفه نیست. 

در این موارد راه چاره اجاره پرینتر است. شما می‌توانید با اجاره پرینتر علاوه بر بهره مندی از کیفیت بالای محصولات در هزینه های خود هم صرفه جویی نمایید.

شرایط اجاره پرینتر

مراکز محدودی برای اجاره پرینتر در کرج وجود دارد و شرایط اجاره هم در بعضی از این مراکز با دیگر بخش ها متفاوت است اما به طور کلی برای اجاره پرینتر باید این شرایط را بدانید. 

هزینه اجاره پرینتر به صورت روزانه محاسبه می‌شود و هر ساعت دیر کرد در تحویل پرینتر مشمول جریمه می‌شود. برای اجاره پرینتر حتما باید ضمانت نامه مشخصی را به امانت به مرکز اجاره تحویل دهید. این ضمانت می‌تواند کارت شناسایی و یا چک و سفته و اوراق بها دار و یا حتی وجه نقد باشد. 

پرینتر هنگام تحویل به شما تست می‌شود و در پایان مهلت اجاره و هنگام بازگشت مجددا سلامت دستگاه آزمایش می‌شود. در صورتی که آسیب فیزیکی و یا سخت افزاری و نرم افزاری به دستگاه وارد شده باشد مسئولیت آن بر عهده فرد اجاره کننده است. 

پرینتر با کارتریج خالی تحویل داده نمی‌شود و در هنگام تست کیفیت چاپ هم مورد بررسی و توافق قرار می‌گیرد.  

برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلیک کنید.

مراکز اجاره پرینتر در کرج

شما می‌توانید برای اجاره پرینتر در کرج از بخش پرینتر کلاب رنتر درخواست خود را ثبت نمایید. کلاب رنتر با تنوع بالایی از محصولات با کیفیت و سرعت بالای خدمات رسانی در کنار قیمت مناسب به یکی از معتبر ترین مراکز اجاره پرینتر در کشور تبدیل شده است. 

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره پرینتر

اجاره پرینتر
نمایشگاه هایی که در ایران برگزار می شود بیشتر به منظور جذب مخاطب و افزایش میزان بازدهی و سود شرکت ها بوده و به همین منظور ...

اجاره تجهیزات نمایشگاهی برای نمایشگاه بهاره

اجاره تجهیزات نمایشگاهی برای نمایشگاه بهاره
در ایام نزدیک به نوروز نمایشگاه های بسیاری برگزار می گردد که بسیاری از آنها مربوط به نیاز های ضروری برای نوروز است...