اجاره باند ستارخان

برای اجاره باند در ستارخان و غرب تهران به بخش اجاره سیستم های صوتی در سایت مراجعه کنید

اجاره باندهای اکتیو و پسیو

یکی از موضوعات بسیار مهمی که معمولا دراجاره باند مطرح می شود این است که کدام یک از انواع باندهای صوتی در موارد مختلف مورد نیاز است و برای اجاره باند برای یک مورد خاص بهتر است که از کدام یک از انواع باندهای صوتی استفاده کنیم؟ یکی از دسته بندی های باندهای مختلف شامل دو دسته باندهای اکتیو و باندهای پسیو است، به صورت کلی باندهای اکتیو به مجموعه ای از یک باند، آمپلی فایر و میکسر گفته می شود که معمولا کاربردهای بسیار زیادی دارد، شما می توانید از این مجموعه در مراسماتی که در داخل سالن برگزار می شود استفاده کنید.

اجاره باند ستارخان - کلاب رنتر

 البته توجه داشته باشید که تنها کاربرد آن ها در محیط های بسته نیست و شما می توانید از این باندها در محیط های باز نیز به راحتی استفاده کنید. دسته دیگری از باندها در این نوع، دسته بندی باندهای پسیو هستند که این باندها دارای یک بلندگو داخلی هستند که در کنار آن ها یک باکس نیز قرار داده شده است.

یک نکته بسیار مهم درباره این باندها این است که برای این که آن ها را راه اندازی کنید نیازمند یک پاور میکسر هستید. نکته جالب درباره این باندها این است که خود این باندها از قیمت ارزان تری نسبت به باندهای اکتیو برخوردار هستند ولی به دلیل این که برای راه اندازی آن ها به یک پاور میکسر نیاز است هزینه نهایی اجاره هر دو باند تقریبا یکسان است.

برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلیک کنید.

انواع باند از لحاظ شکل ظاهری

باندهای از لحاظ شکل ظاهری نیز به چند دسته تقسیم بندی می شوند که برای اجاره باند بهتر است با این نوع دسته بندی نیز به خوبی آشنا شوید. باندهای شیپوری یکی از انواع باندها در این نوع دسته بندی هستند که شامل یک شاخ صوتی می باشند، این شاخ صوتی برای افزایش کارایی این باندهای شیپوری مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از مهم ترین ویژگی های این باندها این است که می توانند صدای بلند را با کیفیت بالایی پخش کنند که همین موضوع باعث می شود تا در محیط های بزرگ کاربرد زیادی داشته باشند. بلندگوهای سقفی توکار و روکار نوع دیگری از باندهای صوتی هستند که برای اجاره باند می توانند گزینه مناسبی باشند، باند سقفی توکار بیشتر برای سقف های متریالی کاربرد دارد و نصب آن نیز پیچیدگی های خاص خود را دارا است، باندهای روکار نیز دسته دیگری از باندهای هستند که برای مواردی که امکان سوراخ کردن سقف برای نصب باندهای توکار وجود ندارد از آن ها استفاده می شود.انواع باند - کلاب رنتر

در این نوع از باندهای صوتی معمولا یک باکس وجود دارد که تمامی تجهیزات مربوط به بلندگو درون آن قرار می گیرد. آخرین نوع از باندهای صوتی که این باندها نیز از کاربرد بسیار زیادی برخوردار هستند و می توان در موارد مختلف از آن ها استفاده کرد باندهای ستونی هستند که معمولا برای فضاهای کوچکتر مورد استفاده قرار می گیرند، این باندها معمولا زمانی استفاده می شوند که شما سقف خیلی بلندی نداشته باشید و مجبور باشید که باند خود را در فاصله نزدیک به مهمانان خود قرار دهید.

اجاره باند اکتیو

اکتیو در لغت به معنای فعال است که به همین دلیل نام آن را بر روی این نوع باندها گذاشته اند، باندهای اکتیو در واقع باندهایی هستند که به صورت طبیعی فعال هستند و برای راه اندازی و استفاده از آن ها نیازی به تجهیزات دیگر مانند آمپلی فایرها نیست، در واقع یک باند اکتیو باندی است که نیاز به هیچ منبع قدرتی برای راه اندازی ندارد و تمامی تجهیزاتی که برای راه اندازی آن مورد نیاز است درون آن جمع شده است.

اجاره باند اکتیو - کلاب رنتر

به طور کلی شما برای راه اندازی یک باند نیازمند استفاده از آمپلی فایر هستید ولی آمپلی فایرهای باندهای اکتیو درون آن قرار دارند و همین موضوع نیز باعث می شود تا استفاده و همینطور راه اندازی آن بسیار راحت تر باشد. باندهای اکتیو می توانند یکی از بهترین گزینه ها برای اجاره باند باشند، توجه داشته باشید که باندهای اکتیو علاوه بر این که درون خود دارای یک آمپلی فایر هستند امکانات دیگری را نیز دارا هستند که این امکانات باعث می شود تا افراد زیادی علاقه مند به اجاره باندهای اکتیو باشند.

نکته مهمی که باید درباره این باندها بدانید این است که این باندها قیمت بیشتری را نسبت به باندهای پسیو دارند اما این قیمت بیشتر در واقع به دلیل استفاده از آمپلی فایر درون آن است و در صورتی که شما اقدام به تهیه باندهای پسیو نیز کنید باید هزینه اضافی را برای آمپلی فایر بپردازید.

مشخصات فنی باند های اکتیو

در صورتی که شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که علاقه مند به اجاره باند اکیتو می باشید بهتر است که قبل از اجاره آن ها اطلاعاتی در خصوص ویژگی ها و مشخصات فنی آن ها بدست بیاورید و بعد از آن اقدام به اجاره آن ها کنید. یکی از مهم ترین مشخصه های فنی این باندها این است که آن ها از طریق برق شهری 220 و یا 110 ولت تغذیه می کنند، بعد از آن که آن ها جریان برق ورودی را دریافت کردند جریان های مورد نیاز برای راه اندازی اسپیکرها را نیز خود این باندها فراهم می کنند.

مشخصات فنی باند اکتیو - کلاب رنتر

در داخل بلندگوهای این باندها معمولا یک ورودی فلش وجود دارد که شما می توانید فلش خود را به راحتی به آن متصل کنید و از آن استفاده کنید، علاوه بر این ورودی کارت حافظه نیز وجود دارد که می توانید یک کارت حافظه را نیز برای ضبط صدا به آن متصل کنید، نکته بسیار مهم درباره باندهای اکتیو این است که این باندها به راحتی به گوشی موبایل و یا کامپیوتر متصل می شوند.

راهنمای اجاره باند

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در خصوص باندهای اکتیو بدانید نحوه متصل کردن آن ها به یکدیگر و راه اندازی این نوع باندها می باشد، توجه داشته باشید که شما می توانید به راحتی هر چه تمام چندین باند اکتیو را تنها با یک کابل به یکدیگر متصل کنید، برای انجام این کار تنها کافی است که این کابل را از اولین پری به باند اول، از باند اول به باند دوم و به همین شکل تا آخرین باند وصل کنید تا بتوانید خیلی راحت یک سیستم صوتی بسیار قوی و قدرتمند را راه اندازی کنید.راهنمای اجاره باند - کلاب رنتر

نکته بسیار مهم دیگری که درباره باندهای اکتیو وجود دارد و باعث می شود که افراد زیادی برای اجاره باند این باندها را انتخاب کنند این است که با استفاده از باندهای اکتیو شما دیگر نیازی به تنظیم فرکانس صدای خروجی ندارید و آمپلی فایری که درون این باندها وجود دارد این کار را به صورت خودکار برای شما انجام می دهد که این موضوع مزایای بسیار زیادی را برای شما در پی دارد.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره میکروفن یقه ای در تهران

اجاره میکروفن یقه ای در تهران
میکروفن های یقه ای برای ضبط صدای مجریان حاضر در برنامه های تلویزیون به کار می‌رود و کیفیت صدای بالایی دارد

قیمت کرایه تجهیزات نمایشگاهی

قیمت کرایه تجهیزات نمایشگاهی
قیمت کرایه تجهیزات نمایشگاهی یکی از مهم ترین المان هایی است که شما برای آن هزینه در نظر گرفته اید می توانید با کلاب رنتر ارزانترین قیمت دریافت نمایید