اجاره تبلیغات بنری نمایشگاهی

اجاره سازه تبلیغات بنری نمایشگاهی به بخش اجاره تجهیزات نمایشگاهی مراجعه نمایید.

اجاره سازه تبلیغاتی بنری

تبلیغات بادبانی بنر های تبلیغاتی یکی از ابزارهای قدیمی برای انتقال پیام تبلیغاتی ، خوشامد گویی و ... هستند. در میان بنر ها یکی از محصولات جذاب بنر های بادی هستند که مشابه پرچم هایی زیبا در فضاهای مورد نیاز به احتزاز در می آیند.

این بنر های پرچم شکل انواع مختلفی دارند: بنر های بادبانی: این بنر های قطره مانند دارای وزن کم و حالتی اشک مانند هستند که با توجه به وزن کم مخصوص فضاهای بیرونی هستند. بنر های بالی شکل: این بنر ها در ابعاد نوار مانند در کنار هم از فضا آویزان شده و در کنار هم و تعداد مناسب فضایی زیبا را خلق می کنند. 

بنر های بال کوسه ای: این بنر ها همانند اسم آن دارای شکلی مانند بال کوسه هستند و به خاطر همین خاصیت، شکلی زیبا دارند. بنر های فانوسی: این بنرها به دلیل شکل آن از هر نمایی قابل دیدن هستند و تبلیغ یا شعار تبلیغاتی بر روی 3 سطح قابل چاپ است. 

پرچم های ساده: شاید ساده ترین و قدیمی ترین ابزار پرچم ها باشند که در اینجا به جای نقش و نماد کشور ها، شعار های تبلیغاتی را انتقال می دهند. 

تبلیغات بنری فانوسی

 تبلیغات بنری اجاره استند نمایشگاهی اجاره رول آپ نمایشگاهی اجاره پاپ آپ نمایشگاهی ۴×۳

سایر بلاگ های مرتبط

نمایشگاه بین المللی اصفهان

نمایشگاه بین المللی اصفهان
شهر اصفهان یکی از بزرگترین شهرهای تاریخی کشور است. این شهر هر ساله میزبان مسافران داخلی و خارجی است که به این شهر می آیند. موقعیت جغرافیایی و ....

اجاره ویدئو پروژکتور برای کنفرانس

اجاره ویدئو پروژکتور برای کنفرانس
شرکت در کنفرانس بدون نمایش اسلاید شو امکان پذیر نیست. بهترین وسیله برای نمایش اسلاید شو و یا پاور پوینت ارائه وسیله ای است به نام ویدئو پروژکتور.