اجاره تجهیزات صوتی در تهران

اجاره تجهیزات صوتی

جهت اجاره تجهیزات صوتی در تهران می توانید به بخش صوتی و تصویری سایت مراجعه کنید.

امروزه سیستم های صوتی در زندگی روزمره ما جایگاه بسیار ویژه ای دارند .این تجهیزات ویژگی های بسیار زیادی را دارا می باشد که شاید حس آرامش و لذت و حتی ترس را برای ما به همراه داشته باشد.

با پیشرفت تکنولوژی سیستم های صوتی در شهرها و روستاها ، سالن های اجتماعات ، مراسم های عروسی و عزاداری و همچنین بیمارستان ها رشد چشمگیری داشته است.

شاید این سـوال در اینجا مطرح شود كه چگونـه مي توان يك سيسـتم صوتـي مناسـب بـراي يـك فضاي مشـخص ايجـاد كرد ؟ 

در جواب به صورت خلاصه می توان گفت که محدوده شنوایی صدا برای انسان درفركانـس هايـي بيـن HZ 20 تـا 20KHZ  اسـت . اين محـدوده در بعضـي ازجانـوران كمتـر از 20HZ  و بعضـي از آنهـا بيشـتر 20KHZ  اسـت.

شدت صدا بر حسب دسی بل اندازه گیری می شود. دسی بل یه صورت لگاریتمی افزایش پیدا می کند. به این معنا که کمترین صدای قابل شنیدن را صفر db  و صدایی 10 برابر قویتر را 10 db و 100 برابر را 20 db  انذلزه گیری می کنند.

اگـر شـدت صـدا بیـش از  85  db باشـد. اثرات نامطلوبی را روی سیستم شنوایی انسان می گذارد. و همچنین در فضـای بـاز بـا 2برابر شـدن فاصلـه از منبع صوت، شـدت صـدا بـه انـدازه 6  db کاهش می یابد.

کلاب رنتر سایت مرجع اجاره کالا می باشد. جهت کسب اطلاعات برای اجاره سیستم صوتی می توانید از مشاوران کلاب رنتر کمک بگیرید تا در زمان انتخاب ، بهترین دستگاه را با توجه به کاربردی که شما در نظر دارید  به شما پیشنهاد شود.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره باند برای هیئت

اجاره باند برای هیئت
برای مشاهده محصولات به بخش اجاره تجهیزات مراسم مراجعه کنید. مراسم عزاداری در ایام مختلف بخصوص محرم بسیار پرشور ...

اجاره سیستم صوتی جشن

اجاره سیستم صوتی جشن
اجاره سیستم صوتی برای جشن مهمانی و مراسم شما در سایت کلاب رنتر با ارزان ترین قیمت مهیا می باشد. سیستم های صوتی بخصوص در جشن ها و مراسم مختلف ...