دستگاه مه ساز یا جادوی ابری


در بسیاری از جشن ها برای زیبایی محیط از نورهای رنگی بسیار استفاده می شود. این نورهای استفاده شده باعث زیبایی محیط و همچنین ایجاد جذابیت برای برای میزبان و مهمانان می شود.علاوه بر نورهای رنگی از دستگاه مه ساز نیز در جشن ها و عروسی ها استفاده می شود. در عروسی زمان فیلم برداری و حضور عروس و داماد در کنار هم دستگاه مه ساز مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه باعث زیبا شدن تصویر می شود و نوعی افکت به آن می دهد.

دستگاه مه ساز در دسته تجهیزات مراسم قرار دارد. این محصول چند نوع دارد. که هر یک از آن ها برای محیط و شرایط خاصی ساخته شده است.

قیمت دستگاه مه ساز

قیمت دستگاه مه ساز زیاد است. برای کاهش هزینه ها اجاره دستگاه مه ساز توصیه می شود. سایت های اجاره کالایی وجود دارد که وسایل مورد نیاز شما را کرایه می دهند. شما می توانید با اجاره دستگاه مه ساز جشن و مراسمتان را با بهترین شکل ممکن برگزار کنید.دستگاه مه ساز با برق شهری کار می‌کند و انرژی لازم برای تولید مه را از همان 110 وات برق شهری تامین می‌کند. مه ساز در انواع مختلفی وارد بازار شده است و هر کدام ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند. یکی از دستگاه های مه ساز که در سایت کلاب رنتر موجود است. قابلیت پخش مه به مدت 8 دقیقه را دارد. در این مدت زمان، حجمی که تبدیل به بخار می شود یک لیتر است. این دستگاه می تواند بخار محیطی حدود 5 متر را تامین کند.

از مزیت های این نوع دستگاه مه ساز داشتن ریموت و کنترل است. توسط این ریموت می توان حجم و مدت زمان بخار را کنترل کرد. کرایه دستگاه مه ساز، ریموت دار می توان یک گزینه مناسب برای شما باشد.

اجاره دستگاه مه ساز

در هنگام کرایه مه ساز باید به قدرت موتور و قدرت پرتاب دود توجه کرد. مه ساز ها با قدرت های 400 وات ، 900 وات ، 1200 وات و بالاتر تولید می شوند. قدرت ولتاژ دستگاه مه ساز موجود در سایت کلاب رنتر برابر با 110 ولت و 240 ولت است.

 وزن آن حدود 8 کیلوگرم است. ابعاد آن نیز برابر با 243*285*395 میلی متر می باشد. نحوه کار با دستگاه مه ساز اینگونه است که مقدار آب مورد نیاز را در دستگاه ریخته و شروع به تولید مه می کند.ممکن است دستگاه مه ساز را با نام های دیگری مثل: دود ساز، بخار ساز، ابرساز و یا اسموک دیده باشید. همه ی این دستگاه ها یک کاربرد دارد و آن هم تولید مه در مراسمات و جشن های شما است. با توجه به تحقیقات انجام شده این دود هایی که تولید می شوند. برای سلامتی انسان ضرری نداشته و نگرانی برای اجاره مه‌ساز ایجاد نمی کند.

دستگاه های مه ساز قیمت بالایی دارند. کرایه دستگاه مه ساز از سایت کلاب رنتر به آسانی انجام می گیرد. کافی است شما در سایت کلاب رنتر که یکی از بزرگ ترین سایت های اجاره کالا است، ثبت نام کنید. سپس می توانید با بررسی مشخصات فنی و با توجه به نیازی که دارید. به اجاره مه ساز اقدام کنید. همچنین برای کسب اطلاعات تکمیلی و یک انتخاب درست از مشاورین حاضر در مجموعه کلاب رنتر کمک بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره رقص نور رشت

اجاره رقص نور رشت
شیراز از جمله شهرهای قدیمی و زیبای کشور است. این شهر هر ساله میزبان افراد زیادی از داخل و خارج کشور می باشد. در این شهر خانواده ها اهمیت زیادی به جشن ها

نورپردازی تئاتر

نورپردازی تئاتر
یکی از مهمترین عوامل در اجرای یک تئاتر خوب به طوری که بینندگان از این تئاتر راضی باشند نورپردازی آن است .