میز سوارز چیست

میز و صندلی سوارز

برای دیدن تصاویر و محصولات به بخش اجاره میز و صندلی سوارز مراجعه کنید.

میز سوارز واژه ای است که این روزها در بین برگزار کنندگان جشن و تشریفات مراسم بسیار به گوش می رسد. شاید برای شما هم سوال شده باشد که میز سوارز چیست و چرا بسیاری اصرار به اجاره میز سوارز برای مهمانی های خود را دارند؟ 

میز سوارز نوعی میز پایه بلند از جنس فایبر گلاس و یا پلاستیک سبک است که با نور های ال ای دی در شب می درخشد. میز سوارز عموما پایه بلند است و برای صرف نوشیدنی و پذیرایی های مختصر در طی مراسم از آن استفاده می شود. معمولا در مهمانی ها تعداد 5 تا 7 نفر دور هر میز حلقه می زنند و به گپ و گفت مشغول می شوند. چراغ های ال ای دی تعبیه شده درون میز سوارز در چند طیف رنگی هستند و دارای چندین برنامه نورپردازی هستند.

 اجاره میز سوارز - کلاب رنتر

انواع میز سوارز

میز سوارز از نظر شکل ظاهری چندین مدل مختلف دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و برای کاربرد های خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. در صورتی که قصد اجاره میز سوارز دارید پیشنهاد می کنیم این مطلب را دنبال کنید تا بتوانید بهترین مدل را اجاره نمایید. 

اجاره میز سوارز کمر باریک 

میز سوارز کمر باریک محبوب ترین مدل میز سوارز است و در مجالس رسمی و مهمانی های بزرگ از این میز استفاده می شود. میز سوارز کمر باریک نسبت به دیگر مدل های میز سوارز دارای سطح مقطع بزرگ تری است و به همین جهت پذیرایی تعداد بیشتری مهمان است. 

اجاره میز سوارز کمر باریک - کلاب رنتر

اجاره میز سوارز هلالی

میز سوارز هلالی به صورت استوانه نیم هلال طراحی شده است و در میان آن صفحه ای شیشه ای برای قرار دادن نوشیدنی تعبیه شده است. این میز سوارز نسبت به دیگر مدل ها قیمت مناسب تری دارد و برای مهمانی های کوچک مناسب است. 

اجاره میز سوارز هلالی - کلاب رنتر

اجاره میز سوارز پایه استیل

نوع دیگری از میز سوارز که محبوبیت بسیاری در مهمانی های دور همی دارد میز سوارز پایه استیل است. همانطور که از نامش پیدا است میز سوارز پایه استیل دارای پایه استیل و بدنه گرد از جنس پلاستیک فشرده است و ظاهر زیبایی دارد.  اجاره میز سوارز پایه استیل - کلاب رنتر


برای اجاره میز سوارز به بخش اجاره میز در سایت مراجعه نمایید.

میز بار سوارز

یکی از پر طرفدار ترین انواع میز سوارز، میز بار است که در بسیاری از مهمانی ها به عنوان میز اصلی سرو نوشیدنی مورد استفاده قرار می گیرد. میز بار سوارز از نظر شکل ظاهری با دیگر مدل خا متفاوت است اما جنس بدنه و برنامه نورپردازی آن مشابه سایر میز های سوارز است. 

اجاره میز بار سوارز - کلاب رنتر

نیمکت سوارز

نیمکت سوارز نوع دیگری از محصولات سوارز است که بسیار پر طرفدار است و گزینه خوبی برای مهمانی های دورهمی و دوستانه است. معمولا از نیمکت سوارز در کافی شاپ ها و رستوران های خاص استفاده می شود. اجاره نیمکت سوارز - کلاب رنتر

میز و صندلی سوارز درواقع بخشی از اسباب اثاثه و مبلمان خانه هستند که بیشتر جنبه تزئینی دارند و به جز جنبه رفاهی ، نقش عاملی برای زیبا تر کردن محیط را ایفا می کنند.

میز و صندلی سوارز در واقع میز و صندلی های نورانی هستند و طوری طراحی شده اند که بتوانند در فضاهای تاریک یا نیمه تاریک به خوبی نور را به بیرون متصاعد کنند و فضا را به نوعی فانتزی و رویا گونه کنند.

این دلیلی است که امروزه در بسیاری از جشن ها و حتی کافه و رستوران ها برای زیبا و رمانتیک کردن فضا از این تجهیزات استفاده می شود.

گاهی قیمت خرید این تجهیزات بالاست و اجاره آن اقتصادی تر است.

بنابراین کلاب رنتر سایت اجاره کالا این تجهیزات را با شرایط ویژه برای اجاره در اختیار شما قرار داده است.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره میز LED

اجاره میز LED
میزهای ال ای دی به دلیل جاگذاری چراغ های ال ای دی در درون میز در مکان های تاریک جلوه ی زیبایی به محیط شما خواهند بخشید.

اجاره میز بار ال ای دی

اجاره میز بار ال ای دی
اجاره میز بار ال ای دی برای مراسم برای مشاهده محصولات به بخش میز و صندلی مراسم مراجعه کنید و یا با کلاب رنتر تماس ...