اجاره غرفه نمایشگاه در مصلی تهران

اجاره غرفه نمایشگاه در مصلی تهران

برای مشاهده محصولات مشابه به بخش اجاره تجهیزات نمایشگاهی مراجعه کنید.

اجاره غرفه در نمایشگاه مصلی و نمایشگاه های دیگر فرصتی است تا شرکت ها و کسب و کار های مختلف محصولات خود را به افراد معرفی کنند.

معمولا برای شرکت در نمایشگاه ها از قبل نحوه شرکت در نمایشگاه و شیوه های تبلیغاتی بررسی می گردد تا در روز های برگزاری استفاده لازم از فضای نمایشگاهی انجام شود.

بنابراین فرصت هایی از این قبیل کمتر از دید شرکت هایی که در حال رقابت هستند پوشیده می ماند.

اجاره غرفه نمایشگاه مصلی از طریق این شماره قابل پیگیری است:

تــلــفـــن گویای نمایشگاه مصلی: ۸۸۵۳۱۰۰۰ ۲۱ ۹۸+ داخلی ۱

علاوه بر نمایشگاه های مصلی ، نمایشگاه بین المللی تهران – نمایشگاه بوستان گفتگو و نمایشگاه شهر آفتاب از نمایشگاه های شناخته شده در تهران هستند. لیست نمایشگاه هایی که هر سال در مصلی برگزار میشوند در سایت مصلی به صورت دقیق منتشر شده است و شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت مصلی  به جدول برگزاری نمایشگاهی دسترسی داشته باشید. برای اجاره غرفه در نمایشگاه بهتر است از مدت ها پیش از شروع نمایشگاه اقدام کنید. زیرا متقاضیان متعددی برای حضور در نمایشگاه های مصلی درخواست می‌دهند و هر سال تعداد بالایی از متقاضیان به علت تکمیل ظرفیت موفق به دریافت غرفه نمی‌شوند. 

مصلی تهران یکی از زیباترین بناهای ساخته شده پس از انقلاب است و دسترسی آن از تمامی نقاط شهر با وسایل حمل و نقل عمومی میسر است. این مکان به چهار اتوبان اصلی شهر منتهی است و برای مراجعینی که می‌خواهند با خودروی شخصی به مصلی بیایند هم خوش مسیر است. همچنین مصلی به دلیل بافت فرهنگی و مذهبی فضای مناسبی برای برگزاری نمایشگاه های فرهنگی است و بازدید کنندگان بسیاری از این محل بازدید می‌کنند. غرفه سازی در مصلی ویژگی های خاص خود را دارد و رعایت  آیین نامه غرفه سازی در مصلی برای همه غرفه داران الزامی است. اجاره تجهیزات نمایشگاهی باید منطبق بر آیین نامه باشد و غرفه سازی نیازمند رعایت استاندارد های خاص این مکان است.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره تجهیزات نمایشگاهی با کیفیت

اجاره تجهیزات نمایشگاهی با کیفیت
کیفیت تجهیزاتی که شما برای شرکت در نمایشگاه ها استفاده می کنید بسیار مهم است زیرا نمایشگاه ها محلی است که شما باید با بهترین تجهیزات برندتان را ...

اپکس، نخستین نمایشگاه اپلیکیشن ایران

اپکس، نخستین نمایشگاه اپلیکیشن ایران
نخستین دوره از نمایشگاه اپلیکیشن ایران معروف به اپکس دی ماه 98 در تهران برگزار خواهد شد