اجاره تلویزیون LG

اجاره تلویزیون LG در سایزهای مختلف

برای اجاره تلویزیون LG می توانید به قسمت لوازم صوتی و تصویری در سایت کلاب رنتر سایت اجاره کالا مراجعه نمایید.


برند LG یکی از معروف ترین برند های موجود در بازار است که توانسته طی سالها فعالیت اعتماد مصرف کنندگان را به خود جلب کند.این شرکت انواع مختلفی از تلویزیون را با سایز ها و امکانات متنوع وارد بازار کرده است و توانسته نیازهای بازار را برطرف نماید.

یکی از این محصولات تلویزیون LED 49 LG به همراه پایه ایستاده است.این تلویزیون با کیفیت QHD عرضه شده که کیفیت قابل قبولی را ارائه می دهد و با داشتن یه عدد پورت USB میتواند از هارد اکسترنال و فلش درایو نیز پشتیبانی کند. این محصول دارای یک عدد پورت HDMI نیز می باشد.

تلویزیون  LED 49 LG از2 ست بلندگو برخوردار است که با قدرت 20 وات می تواند کیفیت صدای خوبی را به شما ارائه دهد.

پایه همراه این تلویزیون میتواند تا 190 سانتی متر ارتفاع داشته باشد و جنس آن از فلز است که مقاومت خوبی را داراست و همچنین 4 چرخ در این پایه تعبیه شده که به راحتی میتوانید این محصول را جابجا کنید.

خرید تلویزیون  LED 49 LG میتواند هزینه زیادی را در پی داشته باشد و بهترین راه برای جلوگیری از صرف این نوع هزینه ها اجاره تلویزیون  مورد نظر است که شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت کلاب رنتر سایت اجاره کالا این محصول را سفارش دهید تا در مدت زمان اندکی برای شما ارسال شود.

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه تجهیزات فیلمبرداری

کرایه تجهیزات فیلمبرداری
امروزه فیلمبرداری در سراسر جهان به عنوان یک هنر شناخته می شود. بسیاری از رسانه های جمعی به دنبال این هستند که با ارائه تصاویر جذاب مخاطبان ...

اجاره تلویزیون در قم

اجاره تلویزیون در قم
ما در گذشته شاهد استفاده از تلویزیون ها تنها برای تماشای فیلم و اخبار بودیم ، در واقع تلویزیون های قدیمی شبیه جعبه های بزرگی ...