سایت اجاره

سایت کلاب رنتر بزرگ ترین سایت اجاره کالا

در این روز ها با بیشتر شدن خرید های اینترنتی , سایت اجاره اجناس ام رو به افزایش می باشد .

شما می توانید از سایت اجاره , محصولات موجود آنها را مشاهده نمایید و در صورت نیاز به یک محصول خاص آن را اجاره نمایید .

کلاب رنتر یکی از سایت های پیشتاز در زمینه اجاره کالا می باشد که شما می توانید به سادگی و با ارزان ترین قیمت  از این سایت کالا مورد نظر خود را اجاره کنید .

سایت کلاب رنتر با ارائه محصولات بسیاری این کمک را به شما کرده تا هزینه های خود را کاهش دهید .

شما می توانید در سایت کلاب رنتر انواع محصولاتی همچون صوتی و تصویری , لوازم دیجیتال ,تجهیزات مراسم , بازی و سرگرمی , بهداشت سلامت ,تجهیزات نمایشگاهی , کیف و جواهرات و کلی محصولات دیگر که مورد نیاز شما می باشد را اجاره نمایید .

به راحتی با گردش در صفحات سایت می توانید محصولات را مشاهده نمایید و وسایل مورد نیاز خود را اجاره نمایید .

همچنین سایت کلاب رنتر شرایط ویژه ای را برای مشتریان خود گذاشته است که در ادامه بیشتر با آنها آشنا می شوید .


تخفیفات کلاب رنتری

تخفیف اجاره مدت دار

از مهم ترین مواردی که شامل تخفیف برای مشتریان می شود خرید های مدت دار است به طور مثال اگر شما خرید خود را به صورت یک روزه ثبت نمایید به شما درصد تخفیف مشخصی به شما تعلق می گیرد اما هر چه میزان این روز هایی که شما اجاره کالا می نمایید افزایش یابد با درصد بسیار مناسب و باور نکردی به شما تخفیف تعلق می گیرد و این شامل تمامی کالا و تجهیزات ارائه شده برای اجاره می باشد.

تخفیف حمل و نقل 

هزینه حمل و نقل لوازم یکی از مواردی است که به صورت قطع برای بسیار مشتریان اهمیت ویژه ای دارد به همین خاطر با در نظر گرفتن یک سقف اجاره کلاب رنتر اقدام به صدور کپن تخفیف خودکار نموده است به این منظور اگر هزینه اجاره بهای شما از سقف 59 هزار تومان در هر مورد بالا تر برود به صورت خودکار سیستم با اعمال تخفیف هزینه حمل و نقل از انبار به محل شما و بر عکس را به صورت صفر در نظر گرفته و به مشتریان حمل رایگان می دهد این حمل رایگان شامل تمامی موارد داخل سایت شده و می تواند به مشتریان گرامی کلاب رنتر این نوید را بدهد که دیگر دغدغه هزینه های جانبی را نداشته باشند.

البته کلاب رنتر در موارد مختلف نیز به صورت دوره ای و در بازه های مشخص برای محصولات دیگر بسته به موارد تخفیفاتی را به مشتریان وفادار خود ارائه می دهد که این باعث محبوبیت بیشتر می شود.

سایر بلاگ های مرتبط

قیمت اجاره گرایدر در تهران

قیمت اجاره گرایدر در تهران
شهر تهران به عنوان پایتخت کشور بخش های مهم صنعتی را در خود جای داده است. با توجه به پدیده مهاجرت از شهرهای دیگر به تهران می توان گفت که جمعیت این شهر رو

اجاره صندلی در آرایشگاه ها

اجاره صندلی در آرایشگاه ها
در دنیای امروزی مشاغل و درآمد های مختلفی ایجاد گردیده است که افراد مختلفی از این شغل ها درآمد های بسیاری کسب می نمایند ولی در این میان ...