پنکه های دیواری برای اجاره

کرایه وسایل سرمایشی

اجاره لوازم سرمایشی از بخش اجاره تجهیزات مراسم سایت کلاب رنتر امکانپذیر است.

با آغاز فصل گرم اولین دغدغه همه ما راه اندازی یک سیستم سرمایشی مناسب است ، ممکن است به تازگی به آپارتمان جدیدتان نقل مکان کرده باشید و هنوز هیچ سیستم سرمایشی برای انجام در نظر گرفته نشده باشد. حال شما به دنبال یک انتخاب خوب هستید و یا حتی شاید تصمیم گرفته باشید امسال سیستم سرمایشی تان را تغییر دهید و یک سیستم بهتر را جایگزین کنید سیستم های تهویه انواع مختلفی دارند و هر کدام مزایا و معایبی دارند اگر به درستی و در محل مناسب قرار بگیرند بازدهی درستی خواهند داشت.

پنکه یکی از وسایلی است که در منازل و ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.  یک پنکه دارای پره های اریب است که با چرخیدن خود باعث جابجایی و خنکی هوا می شود گرچه محصول جدیدتری به نام پنکه بی پره وجود دارد که فاقد پره است ، پنکه های خانگی در سه مدل رومیزی سقفی یا دیواری ساخته می شود ، یکی از کاربردهای پنکه در محل هایی است که به دلیل بالا بودن درصد رطوبت هوا امکان استفاده از کولر آبی وجود ندارد.

پنکه های رومیزی در دو مدل پایه کوتاه و پایه بلند ساخته می شوند در ایران تعداد کارخانه های پنکه رومیزی انگشت شمار است.

ساختمان پنکه های دیواری مشابه پنکه های رومیزی است با این تفاوت که به جای قرار گرفتن روی میز یا زمین روی دیوار نصب می شود و از این نظر که در دسترس کودکان نیست و خطر برخورد با آن کمتر است مزیت دارد ، این نوع پنکه ها مجهز به دستگاه کنترل از راه دورند.

پنکه های سقفی در سقف ساختمان ها ساخته می شود و در زیر این پنکه ممکن است لوستر نصب شده باشد. بیشتر پنکه های سقفی موجود در بازار از نوع سه پره هستند اما پنکه هایی که پره های بیشتری داشته باشند نیز وجود دارند کنترل از راه دور این پنکه ها معمولا از طریق یک کلید گردان که روی دیوار نصب می شود انجام می گیرد.

کلاب رنتر پیشگام در خدمات اجاره کالا می باشد. شما می توانید در سایت کلاب رنتر محصول را مشاهده کنید و ثبت سفارش را انجام دهید ، سپس کالای مورد نظر را درب محل خود تحویل بگیرید. جهت پرسش با ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

ظروف کرایه و صندلی

ظروف کرایه و صندلی
ظروف کرایه و صندلی دو تا از اصلی ترین بخش هایی است که در زمان برگزاری هر جشن و مراسمی به آن ها احتیاج مبرن وجود دارد شما می توانید برای اجاره آنها...

قیمت کرایه صندلی کرج

قیمت کرایه  صندلی کرج
صندلی های مراسم باید دارای خصوصیاتی باشند تا هم برگزار کننده یک مراسم و هم شرکت کنندگان از آن رضایت داشته باشند.