اجاره آبسردکن در کرج

اجاره آبسردکن ایستاده در کرج 

به منظور اجاره آبسردکن در کرج به بخش وسایل سرمایشی و گرمایشی در سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

آبسردکن دستگاهی می باشد که برای سرد کردن آب استفاده می شود و آن را در اختیار ما قرار می دهد ، با گرم شدن هوا معمولا استفاده از آبسردکن افزایش می یابد در بسیاری از اماکن از جمله بیمارستان ها و دانشگاه ها شما می توانید از این دستگاه استفاده کنید ، آب سردکن ها معمولا به سه دسته تقسیم می شوند که عبارتند از :آبسردکن های مخزن دار مجهز به شناور ، آبسردکن های بابلر ، آبسردکن آنی

آبسردکن مخزن دار به آب لوله کشی متصل می شود و مخزن آن به وسیله یک شیر مجهز به شناور همیشه پر می ماند همچنین برای آب مصرفی اضافی که هنگام خوردن امکان دارد ریخته شود مستقیما به مجرای فاضلاب وصل می شود این نوع آبسردکن ها معمولا در شرکت ها استفاده می شود.

این آبسردکن ها از یک پمپ حرارتی برای سرد کردن آب استفاده می کند ، در این آبسردکن ها لوله های مسی به دور یک مخزن جوش می خورد ، آب وارد مخزن می شود و توسط مدار خنک کننده سرد می شود ، با مصرف آب شناور تعبیه شده پایین می آید و شیر آب ورودی باز می شود تا مخزن پر شود.

برای رعایت بهداشت لوله هایی که حاوی گاز می باشند نباید با مخزن آب تماس داشته باشند.

آبسردکن های بابلر یا با بطری به شکل بطری های بزرگی می باشند که به صورت وارونه روی آبسردکن قرار می گیرند ، بعد از خالی شدن باید بطری خالی را با بطری جدید تعویض کرد این آبسردکن ها از پمپ حرارتی استفاده می کنند.

آبسرد کن های آنی در سال 2007 ثبت و اختراع شدند ، سیستم خنک کننده دراین آبسردکن ها همان پمپ حرارتی است در این آبسرد کن آب به صورت لحظه ای یا آنی سرد می شود با این شیوه در مصرف برق نیز صرفه جویی می شود.

کلاب رنتر یک سایت معتبر به منظور اجاره کالا می باشد ، برای اجاره آبسردکن در کرج می توانید از طریق سایت کلاب رنتر اقدام کنید در صورت هرگونه سوال با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه میز و صندلی شمال تهران

کرایه میز و صندلی شمال تهران
برای مشاهده محصولات مشابه به بخش اجاره میز و صندلی مراجعه کنید. میز و صندلی هایی که بعد از تولید به بازار روانه ...

اجاره انواع تجهیزات و لوازم نورپردازی

اجاره انواع تجهیزات و لوازم نورپردازی
در گذشته مردم ما هنگام برگزاری جشن نوروز یا هر مراسم دیگری به زیبایی آن مراسم اهمیت زیادی می دادند و سعی می کردند که از رنگ های جذاب در ...