اجاره تبلت در شیراز

اجاره انواع تبلت در شیراز

به منظور اجاره تبلت در شیراز به بخش اجاره لوازم دیجیتال در سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

با توجه به گسترش روز افزون فناوری های لوازم دیجیتال ، ما شاهد پیشرفت عظیمی در ساخت تبلت ها و گوشی های جدید می باشیم به گونه ای که شرکت های مختلف در این عرصه رقابتی تنگاتنگ با یکدیگر دارند.

سرعت پیشرفت در طراحی و تولید تبلت ها آنچنان چشمگیر بوده است که می توان برخی از بهترین تبلت های امروزی را جایگزین کامپیوترها کرد ، این محصول دارای تنوع گسترده ای است هر کدام از شرکت های سازنده سعی می کنند که قابلیت جدیدی را به تبلت ها اضافه کنند تا به این وسیله کارایی آن ها را افزایش دهند.

بعضی از شرکت ها در دوره‌ای با اضافه کردن در گاه NFC به تبلت ها فروش موفقی داشتند که در تبلیغات از آن می توانستید به عنوان کنترل تلویزیون  استفاده کنید. البته شرکت بزرگ اپل با طراحی و دیزاین همیشگی خودش و با پیشرفته و قوی تر کردن تراشه ها و پردازنده های تبلت ها و محصولات خود مشتری هایش را با رضایت کامل نگه داشته است و این یک موفقیت بزرگ برای این شرکت است.

مزیت های تبلت های اپل :

  • باریک و سبک بودن محصولات 
  • وزن کم 
  • کیفیت بالا در ساخت و تولید محصولات خود 
  • استفاده از فلز در تبلت ها و موبایل ها 
  • پردازنده ها قدرتمند و تراشه های با کیفیت 
  • دوربین با کیفیت ثبت عالی 
  • با دوام بودن و عمر طولانی محصولات این شرکت
  • لوکس و محبوب بودن اپل 

البته تبلت های اپل در عین حال که سبک هستند حس تو پر بودن را نیز به شخص انتقال می دهد همین یک حس جالب و جدیدی را در ذهن فرد ایجاد می کند .  طراحی تبلت های اپل به گونه‌ای است که بسیار خوش دست هستند و از دست لیز نمی خورند و یا به گونه ای نیستند که باعث دلخوری فرد شوند .

در انتخاب تبلت به این نکات توجه کنید :

  • مقدار حافظه 
  • قدرت پردازنده 
  • نوع پردازنده
  • مقدار RAM
  • اندازه صفحه نمایش 

این ها ملاک های اصلی هستند اما خوب ملاک ها و فاکتور اهی شخصی نیز مانند رنگ ، دوربین ، ... وجود دارد که به شخصی که قرار است تبلت را بخرد بستگی دارد.  

تبلت های اپل دسته بندی های خاص خودش را دارند و به این گونه است که اول یک نسخه از تبلت به بازار عرضه می شود و سپس پس از آن یک مدل قدرتمند تر با اضافه شدن پسوند PRO  به نام آن تولید می شود و البته که قیمت آن از نسخه اولیه بیشتر است و هزینه بیشتری را شامل می شود . 

تبلت های سری پرو اپل چندی پیش معرفی شد ، آیپد 10.5 اینچی اپل قدرتمندتر از اکثر تبلت های موجود در بازار فروش می باشند این سری آیپدها با بدنه ای فلزی و صفحه نمایشگری 10.5 اینچی طراحی شده اند و مانند سایر محصولات اپل از کیفیت و طراحی بالایی برخوردار می باشند.

اصلی ترین نقطه قوت این دستگاه تراشه فوق العاده قدرتمند A10X است که از هشت هسته پردازشگر مرکزی با فرکانس کاری 2.38 گیگاهرتزی ساخته شده است و جزء قوی ترین آیپدهای موجود در بازار است این دستگاه در دو نسخه متفاوت عرضه شده است.نسخه اول این دستگاه سیم کارت خور بوده و از TEL پشتیبانی می کند و نسخه دیگر بدون سیم کارت است و تنها از طریق وای فای به اینترنت متصل می شود.

این دستگاه از نظر حافظه داخلی در سه نسخه 64 گیگابایتی , 512 گیگابایتی و 256 گیگا بایتی عرضه شده است قیمت نسخه های مختلف با یکدیگر متفاوت است ، این دستگاه به چهار اسپیکر در گوشه های بالا و پایین مجهز شده است که حجم صدای خروجی و کیفیت اسپیکرها تفاوتی با نسل های قبلی ندارد ، از جمله نقاط ضعف این دستگاه عدم پشتیبانی از حافظه جانبی است

انواع تبلت اپل.

در حال حاضر در بازار اجاره تبلت با چند مدل از آیپد های مختلف روبرو هستیم. آی پد mini کوچکترین آیپد های موجود در بازار هستند که صفحه نمایش 8 اینچی دارند و البته اندازه کوچک آن ها به معنی قدرت پردازش پایین نیست. این تبلت ها پردازنده ای مشابه سایر نمونه ها دارند و تنها تفاوت اندازه آن ها است. تبلت های mini به دلیل صفحه نمایش کوچکتر باتری را برای مدت طولانی تری نگه می دارند. 

تبلت های 9.7 و 10.7 نمونه دیگری از آیپد های موجود در بازار اجاره تبلت هستند که به دلیل ظاهر زیبا و همچنین قدرت پردازش مناسب بسیار مورد توجه بوده اند. این تبلت ها در سال 2018 به بازار عرضه شدند و تاکنون بخش عمده ای از بازار اجاره تبلت را به خود اختصاص داده اند. آی پد pro جدیدترین نمونه محصولات شرکت اپل هستند که به دلیل قیمت بالا هنوز وارد بازار اجاره تبلت نشده اند.

کلاب رنتر یک سایت اختصاصی اجاره کالا است که امکان اجاره تبلت در شیراز را برای هموطنان شیرازی فراهم کرده است. شما می توانید با مراجعه به سایت کلاب رنتر سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره تلویزیون شهری کرج

اجاره تلویزیون شهری کرج
حتما شما بارها یک تلویزیون شهری را از نزدیک دیده اید و با کاربردهای آن آشنایی دارید. حال اگر ما بخواهیم تعریف ...

تجهیزات صوتی

تجهیزات صوتی
تجهیزات صوتی به عنوان یکی از مهمترین و اصلی ترین وسایل مورد استفاده هر خواننده ای محسوب می شود که با استفاده از تجهیزات صوتی می توان ...