اجاره پنکه رطوبت ساز در تهران

پنکه رطوبت ساز مخصوص مناطق گرم و خشک

به منظور اجاره پنکه رطوبت ساز در تهران به بخش تجهیزات سرمایشی و گرمایشی در سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

با گرم شدن هوا در فصل تابستان تمام افراد به سمت وسایل سرمایشی روی می آورند تا از این وسایل برای سرد کردن هوای اتاق یا هر مکان دیگری استفاده کنند شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که هنگام حضور در یک مراسم یا گردهمایی از شدت گرما نتوانستید از مراسم هیچ لذتی ببرید به منطور حل این مشکل ما به شما استفاده از وسایل سرمایشی را پیشنهاد می کنیم.

پنکه ها در طول تاریخ در شکل و اندازه های مختلف روانه بازار شده اند که می توان به یکی از جدیدترین نوع های آن یعنی پنکه های رطوبت ساز اشاره کرد.  این پنکه ها در دو شکل و به منظور استفاده در فضاهای باز و بسته تولید شده اند.

این پنکه ها دارای مخزن آبی در پایین دستگاه خود می باشند که برای ایجاد مه از این مخزن استفاده میگردد. طراحی پنکه های خانگی و پنکه هایی که در محیط باز استفاده می شود متفاوت می باشد.

پنکه رطوبت ساز وسیله ای است چند منظوره که باعث سردسازی و تهویه هوا می شود ، سیستم رطوبت ساز این دستگاه از نوع اولتراسونیک است این دستگاه در مناطقی با رطوبت هوای کم بسیار کاربرد دارد ، طراحی این دستگاه به شکلی است که مخزن آب رطوبت ساز در پشت این دستگاه قرار می گیرد.

شما به راحتی می توانید این مخزن آب را از دستگاه جدا کرده و آن را از آب پر کنید پنکه های رطوبت ساز یا مه ساز دو نوع هستند پنکه هایی که برای محیط بیرون استفاده می شوند و پنکه هایی که در محیط داخلی استفاده می شوند.

این پنکه ها کاربردهای مختلفی دارند که عبارتند از:خنک کردن هوا , از بین بردن گرد و خاک , افزایش رطوبت و کاربردهای کشاورزی

از پنکه های رطوبت ساز برای ایجاد و کنترل رطوبت در مرغداری ها,سالن های تولید قارچ و کلیه صنایع وابسته به کشاورزی و دامداری استفاده می شود.

همچنین در بسیاری از مکان ها برای از بین بردن گرد و خاک استفاده می شود.

در پنکه های مه ساز خانگی ایجاد رطوبت یا مه توسط سیستم بخور سرد انجام می گیرد ، پس از تولید این مه توسط لوله هایی که در مقابل پره های پنکه قرار دارد منتقل شده و به محیط بیرون انتقال داده می شود. آب به همراه باد می تواند هوای خنکی را در اتاق ایجاد کند.

در پنکه های مه سازی که برای فضای باز استفاده می شود ، مخزن آب دارای گنجایش بیشتری  نسبت به پنکه های مه ساز خانگی است ، در این پنکه آب به سمت دستگاه میست ساز می رود و توسط دیسک هایی که وجود دارد به ذرات ریز آب تبدیل می شود و همراه باد پنکه به محیط بیرون منتقل می شود.

کلاب رنتر یک سایت معتبر اجاره کالا است ، جهت اجاره پنکه رطوبت ساز در تهران می توانید از طریق سایت کلاب رنتر اقدام کنید و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره میز بلک لایت

اجاره میز بلک لایت
برای مشاهده محصولات به بخش اجاره باند و لوازم نورپردازی مراجعه کنید. اجاره میز بلک لایت میز های بلک لایت یک محصول ...

اجاره لوازم جشن تولد کودک

اجاره لوازم جشن تولد کودک
تولد یکی از بهترین و مهم ترین روز های زندگی هر فردی، به خصوص کودکان است. هر کودکی، روز تولد خود را یکی از بهترین روز های زندگی خود می داند...